Welke vloei gebruik jij ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hazesmoker
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2009
    • 31

    #46
    Re: Welke vloei gebruik jij ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Jah Selah

    Dus,
    enkele dagen geleden kocht ik bovenstaande vloei
    zeer goed om te rollen
    heel handig en blabla
    wat had ik nu voor toen ik mijn Jtje opsmoorde?
    de vloei kwam zomaar ineens los.
    ik hem uiteraard terug dicht geplakt en verder opgesmoord.
    ik rol er nog een, steek hem aan en toen ik aan de helft zat (zoals de vorige keer) kwam de vloei weer los
    weet iemand hoe dit komt?
    Ik heb geen idee hoe dit komt, maar ik had dit idd ook voor met smoking green..die vloei is anders dat zie je wel, het ziet er zo anders uit, het zou dan ook van hennep moeten gemaakt zijn..
    Ik denk dus dat dat hiermee te maken heeft en dat je om te zorgen dat je vloei niet loskomt, je gewoon maar even snel moet likken en dat het dus niet goed is om het wat te nat te likken...ik weet het niet maar dit zou bv kunnen

    gebruik maar gewoon smoking gold of deluxe of rizla zwart
    Last edited by hazesmoker; 16 January 2010, 12:57.

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #47
      Re: Welke vloei gebruik jij ?

      Nu even overgestapt naar Smoking Blue, lekker licht vloeitje die mij goed in de vingers ligt.


      Grtz
      Attached Files
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • Bijsterd
        Retired
        • Mar 2010
        • 2

        #48
        Re: Welke vloei gebruik jij ?

        Smoking Blue en Deluxe en Mascotte King Size. Heb laatst ook Raw vloei gerookt en die was ook chil.
        Last edited by Bijsterd; 16 June 2010, 17:59.

        Comment

        • pedro
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Aug 2009
          • 432

          #49
          Re: Welke vloei gebruik jij ?

          Rizla zwart en zilver, soms ook zwarte smokings
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

          Comment

          • z1000
            Senior Stoner
            Member
            • Sep 2009
            • 45

            #50
            Re: Welke vloei gebruik jij ?

            GOUD.

            Da best in the world

            Comment

            • Siempie420
              Senior Stoner
              Member
              • Feb 2010
              • 30

              #51
              Re: Welke vloei gebruik jij ?

              Gebruikte eerst altijd Smoking Gold, maar heb sinds kort die zwarte Smoking Deluxe ontdekt. Wat een geweldige vloei!

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #52
                Re: Welke vloei gebruik jij ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Bijsterd
                Smoking Blue eerst altijd of Mascotte Kingsize, maar was laatst bij de sjamaan in arnhem en daar hadden ze RAW vloei. sindsdien rook ik alleen maar RAW vloei
                zitten minder chemische stoffen op ofso
                Ja idd, die RAW vloeitjes hebben ze nu ook bij Growshop alien, zijn wel goede vloeitjes. Die zijn gezonder ook, want die zijn ongebleekt.

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • Siempie420
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Feb 2010
                  • 30

                  #53
                  Re: Welke vloei gebruik jij ?

                  Wat is de meest "gezonde" vloei die er is, maar nog wel goed draait en niet te duur geprijsd is in vergelijking met Smoking vloei bijvoorbeeld?

                  Comment

                  • Progressive
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Feb 2010
                    • 64

                    #54
                    Re: Welke vloei gebruik jij ?

                    Hier Bob Marley an af en toe gold.

                    Progressive

                    Comment

                    • YanniHaze
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jun 2009
                      • 25

                      #55
                      Re: Welke vloei gebruik jij ?

                      golden smoking
                      king size

                      Comment

                      • thelos
                        Bong Master
                        Lucky Member
                        • Jun 2008
                        • 306

                        #56
                        Re: Welke vloei gebruik jij ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Siempie420
                        Wat is de meest "gezonde" vloei die er is, maar nog wel goed draait en niet te duur geprijsd is in vergelijking met Smoking vloei bijvoorbeeld?
                        de gezondste zijn raw blaadjes , die zijn ongebleekt, de oranje rizzlas zijn ook ongebleekt, maar lang oranje rizzla vloei vind je niet veel en ze branden kuttraag af, ik weet ook niet zeker of die te verkrijgen is...

                        Comment

                        • mamba
                          Wicked Stoner
                          • May 2009
                          • 260

                          #57
                          Re: Welke vloei gebruik jij ?

                          Meestal smoking blue of gold.
                          Laast een keer rasta flow gehad ofzo in een shop.
                          maar gold of blue is prima

                          Comment

                          • Chaz
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Apr 2010
                            • 27

                            #58
                            Re: Welke vloei gebruik jij ?

                            RAW! Lekker van smaak ook met wat enkel wiet erin!! Heb het idee of ik net wat meer proef dan met andere vloei..

                            Comment

                            • mafkees
                              Retired
                              • Apr 2010
                              • 9

                              #59
                              Re: Welke vloei gebruik jij ?

                              bob marley vloei of smoking vloei meestal krijg je toch wel pakje bij in de shop

                              Comment

                              • Flierp
                                Retired
                                • Apr 2010
                                • 1

                                #60
                                Re: Welke vloei gebruik jij ?

                                Van the Daily smoker.

                                Comment

                                Bezig...