Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met trillende handen draaien...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Met trillende handen draaien...

    Korting op 420shop
    Mijn eerste post op dit forum.
    Ik heb erg last van trillende handen. (vraag me niet waarom) En dit is vrij vervelend als ik een jointje wil draaien, aangezien ik soms zo erg tril dat de shag en wiet uit de joint trillen.
    Heeft iemand een handig idee hoe ik dit kan voorkomen? (zonder gebruik te maken van jointmakers of iets dergelijks, dat kan altijd nog namelijk)

    #2
    Re: Met trillende handen draaien...

    Hey welkom, mischien dat voorgemaakte cones iets zijn voor jou, hoef je enkel je tabak met de cannabis te mengen en met een mini trechterje vul je de cones. Zou anders geen oplossing kunnen bedenken, er bestaan ook electrische cone vullers. Heb hier onder een groot formaat, maar er zijn kleinere te krijgen.



    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Met trillende handen draaien...

      Laat er eentje rollen door je vrienden, smoor wat. En je gaat zien....Je gaat opeens een stuk minder trillen.

      1)Als je aan een tafel kan rollen, hou je handen dan niet in de lucht, maar laat ze rusten op de tafel.
      2)A4-blad in 2 vouwen, rol er juist boven. Alles wat uit je vloei valt kan je nadien in de "glijden"
      3)Je kan natuurlijk ook nog gebruik makken van een pijpje he.

      Greetz,
      zion

      Comment


        #4
        Re: Met trillende handen draaien...

        Je hebt ook nog roll apperaatjes voor 10 a 15 euro bij de smartshop
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Met trillende handen draaien...

          Deze is misschien een idee?

          http://www.dutch-headshop.com/futurola-p-268.html

          Comment


            #6
            Re: Met trillende handen draaien...

            Bedankt allemaal voor de tips!
            Die futurola ziet er wel erg handig uit moet ik zeggen...

            Comment


              #7
              Re: Met trillende handen draaien...

              Ik gebruik hem zelf soms ook, als ik normale joints draai, de 1e x is het een klein beetje ingewikkeld, maar daarna is het erg handig en makkelijk!

              Comment


                #8
                Re: Met trillende handen draaien...

                Soms heb ik daar ook last van als ik een joint wil rollen, namelijk als ik al veel gedronken heb, dan willen mijn handen ook is snel en ongecontroleerd gaan trillen.. mijn trick is dan, om de joint te rollen terwijl ik met mijn handen ergens op steun, bijvoorbeeld op een tafel.
                *SmokingggGG* !

                I wanna get high... so high!

                Comment

                Bezig...
                X