Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wisten jullie dit over Smoking vloei (gamma)?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wisten jullie dit over Smoking vloei (gamma)?

    Korting op 420shop
    Beste JD'ers,


    Laat ik beginnen met te melden dat ik zelf n trouwe Smoking klant ben, en dus helemaal niks tegen het merk heb! (om latere misverstanden uit de weg te gaan).

    Zoals we allen vast wel weten zijn er een aantal varianten van Smoking vloei op de markt, als we ons beperken tot de King Size vloei hebben we Smoking Blauw, Rood, Goud, Groen, Eco, DeLuxe en sinds kort ook de Master.

    Ik vroeg me enkel af of het volgende algemeen geweten was onder de blowers of niet:

    De Blauwe en Rode Smokings zijn op de kleur van de verpakking na identiek, en hetzelfde geld voor de Gold en Deluxe vloeitjes, ook deze zijn identiek op de naam en verpakking na dan.

    Ik vroeg me gewoon af of dit algemeen geweten was of niet??


    Greetz

    #2
    Re: Wisten jullie dit over Smoking vloei (gamma)?

    Ik heb het ook ergens gelezen. Al vind ik dat maar vreemd, waarom zouden ze in godsnaam 2x hetzelfde product promoten, (en dan 2 verschillende verpakkingen, terwijl dat er ook 1tje kan zijn).
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Wisten jullie dit over Smoking vloei (gamma)?

      Dat is hier bekend. Heb ze de afgelopen jaren nogal eens vergeleken om er zeker van te zijn. Toch als ik moet kiezen tussen rood en blauw (in mijn geval), ga ik altijd voor de blauwe maar verschil is er inderdaad niet.

      Greetzz

      Comment


        #4
        Re: Wisten jullie dit over Smoking vloei (gamma)?

        hahaha nooit geweten nice
        Schutto In tha house

        Comment


          #5
          Re: Wisten jullie dit over Smoking vloei (gamma)?

          Hmm.. heb moeite omdat te geloven..
          Vind wel een verschil..
          Volgens mij zijn de rode smokings dikkere blaadjes als de blauwe smokings!
          Idem met de zwarte en goude smokings!

          grtjs backjack

          Comment


            #6
            Re: Wisten jullie dit over Smoking vloei (gamma)?

            Dat er mensen zijn die moeite hebben om dit te geloven is verwonderd mij zeker niet, echter het is gewoon een feit.

            De rode blaadjes zijn niet dikker dan de blauwe, en de de Gold is niet dikker dan de Deluxe. Bij de vergelijkingen die zijn gemaakt kan er wel twijfel zijn ontstaan omdat Smoking op een bepaald moment is veranderd van watermerk in de vloei, gebeurde het op een bepaald moment dat de blauwe vloei al het nieuwe watermerk had, terwijl de rode nog oude stock was op veel plaatsen met het oude logo er nog in.

            Hoe weet ik nou zeker dat het zo zit?
            Destijds had ik ook de vloei zitten vergelijken met micro meters enz... en kon maar geen verschillen vinden tussen de rode en blauwe, en vervolgens tussen de gouden en Deluxe vloei. Ik mailde de Smoking marketing sectie met de vraag hoe het nu precies zat, en deze bevestigden mijn vermoeden dat het om identieke vloei ging.

            Niet zo voor de handliggend idd, maar dat is gewoon n marketingstrategie.
            Last edited by thejemghost; 4 October 2009, 10:44.

            Comment


              #7
              Re: Wisten jullie dit over Smoking vloei (gamma)?

              ghehehehe nice Sherlock nooit geweten en ik moet zeggen dat ik redelijk wat van die dozen in m,n handen heb gehad.

              Comment


                #8
                Re: Wisten jullie dit over Smoking vloei (gamma)?

                Het verschil zit hem in de plakrand. Blauw heeft bijvoorbeeld een plakrand van natural gum, en rood niet. Ik draai daarom ook liever met blauw dan rood, plakt beter, vind ik.

                Comment


                  #9
                  Re: Wisten jullie dit over Smoking vloei (gamma)?

                  @Smokertje:
                  Sorry dat ik je er op moet wijzen hoor, maar Smoking Red heeft wel degelijk een natuurlijke plakrand, dezelfde natuurlijke gom plakrand als Smoking Blue, de vloei is identiek op de verpakking na.

                  Comment


                    #10
                    Re: Wisten jullie dit over Smoking vloei (gamma)?

                    hier zijn alle mensen de papieren vloeitjes aan het vergelijken
                    maar ik vindt die glas vloeitjes pas troep
                    alle vloeitjes rook ik wel met natuurlijk wel voorkeur smoking blue

                    maar als je bij mij aankomt met een glasvloeitje mag je die
                    jointje stoppen waar de zon niet schijnt

                    mvg DH

                    Comment


                      #11
                      Re: Wisten jullie dit over Smoking vloei (gamma)?

                      nu moet je toch toegeven dat die glas vloeitjes heel eventjes leuk waren toen ze net nieuw waren. ik heb toen zelf een pakje gekocht.
                      maar dat was toen, nu ben ik het volledig met DH eens.

                      Comment


                        #12
                        Re: Wisten jullie dit over Smoking vloei (gamma)?

                        met glas vloeitjes worden zekr die doorzichte, volgens mij zetmeel vloeitjes bedoeld.

                        welke vloei zal eigenlijk het gezondszijn?
                        het kan aan mij liggen maar ik merk het aan me huid als ik smoking (dat goude pakje) gebruik of rizle slim.

                        Comment


                          #13
                          Re: Wisten jullie dit over Smoking vloei (gamma)?

                          ik denk dat smoking green de gezondste is, deze neem ik trouwens elkekeer als ik er vlooitjes van vind

                          Comment

                          Bezig...
                          X