Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opzoek naar een Stash Box

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Opzoek naar een Stash Box

    Korting op 420shop
    Sinds kort weten m'n ouders dat ik blow, ze vonden namelijk mijn 'bakje'. En die hebben ze nog steeds... Niet zo'n probleem, het was toch een oud verrot bakje, die krijg ik vast wel een keer terug. M'n ouders namen het gelukkig wel aardig op, ze hadden liever van niet, maar ze konden me niks verbieden en als ik het maar met mate deed.
    Maar... Ik ben dus op zoek naar een nieuwe Stash box... Ze hebben heel veel van die leuke blikken doosjes, maar daar past dan net geen lange vloei in en een grinder al helemaal niet.
    Ik zoek een bakje, liefst van hout of blik/metaal waar lange vloei gewoon in past zonder het diagnonaal te moeten plaatsen en waar een grinder (2 of 3 delig) in past.
    Wat gebruiken jullie voor stash boxen?

    Ik hoop dat iemand een stash box weet die ik ergens zou kunnen kopen. Alleen het belangrijkste is gewoon dat hij niet te groot is, er een gridner in past en lange vloei.

    Thanks!
    `Peehat

    #2
    Re: Opzoek naar een Stash Box

    ga is kijken naar metalen etuis. daar past makkelijk een pakje vloei in en er zijn er vast ook wel een paar te vinden waar een grinder in past.
    ik heb zelf een houten doosje gekocht bij de smartshop, maar die is nogal klein. ze hebben ook grotere van hetzelfde merk. er is ook nog ergens een topic over dit soort doosjes, gewoon ff searchen!

    Comment


      #3
      Re: Opzoek naar een Stash Box

      sigarendoosje

      Comment


        #4
        Re: Opzoek naar een Stash Box

        ik gebruik een kartonnen doosje waar een beeldje of wekker of diskman, of gsm... in verpakt was, dit kost me dan geen geld en kan je veel in opbergen
        meestal kan je deze dozen ook afsluiten en als je er max15gram in zet is deze min of meer geurloos

        peace!

        Comment


          #5
          Re: Opzoek naar een Stash Box

          kijks eens op azarius: http://www.azarius.nl/headshop/smoki...s/stash_boxes/


          vind deze wel een mooie: http://www.azarius.nl/headshop/smoki...ll_box_wooden/

          grtn Homegrower

          Comment


            #6
            Re: Opzoek naar een Stash Box

            ik heb in groningen bij een speciaalzaak een hele fijne box gekocht waar een houdertje in zit voor de wiet en een bakje waar je je vloei in kan leggen tijdens het draaien, heel handig allemaal en vrij goedkoop

            Comment


              #7
              Re: Opzoek naar een Stash Box


              Zo eentje werkt ook wel goed. Zolang je moeder maar de combinatie niet weet.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Opzoek naar een Stash Box

                  videodoosje past net alles in hier, desnoods neem je er 2

                  Comment


                    #10
                    Re: Opzoek naar een Stash Box

                    Call me crazy, maar ik denk wel graag "out of the box"

                    Wat dacht je van een koffiekan
                    Hermetisch afsluitbaar en kan veel in
                    Maar een grinder kan wel problemen geven

                    Nu serieus
                    Ken/ben je iemand die handig is met hout, maak het op maat in een houten bakje
                    Ken/ben je zo niemand, bestel dan deze ergens online


                    of je kan voor een iets onopvallender model kiezen als deze


                    En als niemand het mag vinden kies je beter zo'n model



                    Just google it

                    Comment


                      #11
                      Re: Opzoek naar een Stash Box

                      loop eens een paar rommelmarkten , kringloopwinkels , troc internationals enz af , je vind er allerhande kistjes , kokertjes al dan niet kunstig uitgesneden en allemaal zonder cannabislogo's of dergelijke.(is een beetje voor de hand ligend he) Ik vind persoonlijk die koloniale houtsnijwerkjes ideaal en ze kosten je maar een paar euro's.

                      Comment


                        #12
                        Re: Opzoek naar een Stash Box

                        Ik gebruik een Omega horloge kistje dat ik van mijn grootvader heb gekregen toen ik klein was
                        Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                        Comment


                          #13
                          Re: Opzoek naar een Stash Box

                          Zoiets .



                          Grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: Opzoek naar een Stash Box

                            Ik heb niet zo lang geleden gewon een sigarendoosje genomen (karton) en het bekleed met zilverpapier (anti reuk).
                            Heel handig en makkelijk weg te steken. alles past er goed in
                            as it was in the beginning,
                            so shall it be in the end
                            -BM-

                            Comment


                              #15
                              Re: Opzoek naar een Stash Box

                              ik rol ze voor in cones en dan in een marbolo doosje maar van die hele lange ja rook niet dus weet even niet hoe het noemt maar daar passen die cones erin 10 stuks ja voor een namiddag juist genoeg. maar heb wel een ijzeren doosje waar alles inpast ook van de hekseketel daar hebben ze er wel wat.

                              Comment

                              Bezig...
                              X