Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet gehalte in een joint

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wiet gehalte in een joint

    Daar heb je gelijk in, maar als ik dat buiten beschouwing laat smaken ze nog steeds beter ( eigendunk )
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #17
      Re: Wiet gehalte in een joint

      JD is gewoon in draaien waarom snappe jullie dat nou niet XD

      Comment


        #18
        Re: Wiet gehalte in een joint

        Maar, stel dat je ze wel goed verkruimelt enzo,
        heeft het dan nog geen nut om er meer in te doen,
        want je wordt er niet meer stoned van?

        Meer dan 0,3 / 0,4 gram is zeker niet nodig als je een jointje draait, als je nou een gram in een joint gooit word je daar niet meer stoned van als dat je 0,3 gram erin gooit.

        Comment


          #19
          Re: Wiet gehalte in een joint

          kan zo wel zijn maar ik smoor dan ook 8 op de 10 keer pijp of bong of chillum etc

          effect is zwaarder en minder in gebruik(mits goed gebruik )

          ik hou van men verzameling en alle dagen is ze in gebruik


          gleb het heeft geen nut man hoe meer je erin doet hoe meer er ook gewoon verbrand. plus ons lichaam blockt ook af zenne, iedere haal dat je doet neemt je lichaam maar een bepaald percentage op dus de rest ben je allemaal kwijt

          grtz
          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

          Comment


            #20
            Re: Wiet gehalte in een joint

            hmmm, ja ik denk dat je wel gelijk heb, te veel heet ook geen nut =/

            maar dan vraag ik me wel af wat het nut is van deze joint
            veels te groot, en is alleen maar onhandig als je het mij vraagt
            want eerst dacht ik nog dat je hierdoor extra stone van wordt maar das dus niet zo eh

            Comment


              #21
              Re: Wiet gehalte in een joint

              ge gaat goe scheef zitten maar geef mij dan liever maar een bong zenne paar goeie halen daarvan en ge zit ook goe scheef en kost me belange geen 80 euro

              grtz
              a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

              Comment


                #22
                Re: Wiet gehalte in een joint

                Blij dat mensen me hier wel gelijk geven, van die kereltjes die ik ken pleuren echt een gram in een jointje en dan mouwen ze dat ze dan kei wazig worden en al, terwijl als ze dan die joint gerookt hebben ze niks voelen en als ik dan een jointj edraai dat ze dan mee stoned zijn.

                Comment


                  #23
                  Re: Wiet gehalte in een joint

                  die doen te stoer en slaat het gedrag nergens op :s

                  Comment


                    #24
                    Re: Wiet gehalte in een joint

                    Ik lach ze daarom ook steeds uit, hun gooien wiet weg ik niet.

                    Een vriendin van me ook, zij deed meer dan een halve gram in een jointje en toen ik vertelde wat ik in een jointje deed zat ze helemaal van "dan heeft het toch geen nut, das toch niks en tss helemaal precies wegen zeker hoeveel 0,3 gram is" Ik dacht is goed, ik weet wel beter.
                    Toen gingen we afgelopen februarie op vakantie met zn allen en (duh) iedereen had wel wat bij, dus ik ging een jointje opsteken (van te voren gedraait anders zoek ik dat niet) en die vriendinnen van me allemaal kei wazig he, dus ik aan het einde weer naar die ene vriendin toe, "Jij hebt toch ook myn jointjes gerookt?" "Ja" "Je was wel wappie ofnie?" "pff ja" "Zie je nou wel veel shizzle is niet goed."

                    lang verhaal, maar dat is vrouw eige '

                    Comment


                      #25
                      Re: Wiet gehalte in een joint

                      ik moet julie daar ongelijk in geven
                      ik doe soms ook wel eens een 5je in een
                      jonko maar dan wordt ik toch behoorlijk
                      vaag als ik bijv. maar een half 5je
                      der in doe dan maar ik niks
                      of bijna niks ik blow ook al
                      bijna 3 jaar weet niet of dat wat wil zeggen
                      maar als je, je wiet gwn goed klein maakt bijv.
                      met behulp van een crusher
                      en daarna vermeng je het goed met je tabac
                      ik geef de voorkeur aan een sigaret tabac
                      en daarna pas op je vlooitje legt voel je hem
                      toch wel
                      het is ook een verschil als je eerst tabac doet en daarna de wiet
                      dan komt hij minder hard aan dan eerst goed mengen en daarna op het vlooitje leggen
                      en denk dat, dat door de verbranding komt

                      Comment


                        #26
                        Re: Wiet gehalte in een joint

                        ik doe meestal 0.3gr of wat minder in een joint. Voor mij meer dan genoeg. Vergelijkbaar met voorgerolde cs joints denk ik
                        het zou anders niet te betalen zijn :] en eerlijk gezegd ben ik daarmee voldaan voor een urke of 3. Maar dit hangt natuurlijk van je weed af, soms moet ik maar 0.2gr erin smijten of 0.4 om hetzelfde effect te hebben. Die getallen zijn natuurlijk een schatting eh :p ik rol +/- 15 joints uit 5gr

                        grtz
                        >>> LR2 mini-kweekje<<<

                        Comment


                          #27
                          Re: Wiet gehalte in een joint

                          Als ik een joint heb gerookt wil ik er nog een roken hahah, ik heb geen geduld van 3 uur.. ik zit hooguit een uur zonder joint.

                          Vandaag is het weer big joint tijd, werd me gisteren verteld.
                          Mijn bluetooth apparaat doet moeilijk, heb nog fotos van jointjes op mijn telefoon staan die ik hierop wou posten 1 van een joint met 4 tipjes, 1 joint die net zo lang was als een bierflesje etc.

                          Comment

                          Bezig...
                          X