Hoe heet jou joint ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CelisMan
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2008
    • 561

    #46
    ne saflet afkletsen, toete knallen, J's, peterselie.
    Rollen--> kruien--> plekken--> afsteken--> smoren
    Ik weet niet hoe of deze ook buiten mijn vriendenkring wordt gebruikt maar als we rollen thuis (met n weegschaaltje) dan noemen we een Joint met bvb 0.6gram een zesenzestiger.

    Hé mijn achternaam is trouwens Celis wat dacht je ervan dat, wat ik oogst, 'PeterCelis' noem?:p
    Last edited by CelisMan; 12 October 2008, 17:10.
    grow da weed, smoke it's buds

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #47
      Leuke namen bij jou daar, lol.

      Grtz

      Comment

      • stoonies
        Retired
        • Jun 2008
        • 23

        #48
        sigarke, nen toeter, een jointje
        de tafel zetten, naar huis gaan

        Comment

        • hobbyist
          Banned
          • Oct 2008
          • 605

          #49
          wie gaat er ff bouwen dan?
          ff bateraartje roken? ff bateren? (de meest gebruikte)
          ff jointje roken
          ff tjabbatje roken, tjabje doen?
          ff canna roken?
          stukje ontspanning roken dan maar?
          ff ketser roken?
          ff vetser roken?
          joint die op is = een snaak pindakaas of een tip trip
          JVO tje draaien = joint voor onderweg draaien

          wieries roken = wiet roken. heb je wieries?
          hansie roken = hash roken. of heb je hansies?

          waterpijp = de hond
          *bijtende waterpijp = de valse hond*
          zullen we de pijp stoppen? = we kunnen de hond wel wat brokken geven?
          heb jij nog wiet voor de pijp? = heb jij nog brokken voor de hond?
          ff met de hond lopen/spelen = waterpijp roken, halve pijp is 4 km volle pijp is 8 km alles daarboven is ff lekker met de hond dollen/spelen (mooi om elkaar mee op te jutten, och loop jij maar 4 km met em? dierenbeul )
          *en als je moet hoesten heeft de hond je gebeten waar dan ook standaard iedereen begint te grommen en HAP roept , en dan was het dus ook een valse hond elk jaar 4 oktober vieren we nog steeds met een groep zijn verjaardag*

          groet

          hey gast, heb je lopen behangen??? HUH HOEZO?? omdat die joint zo aan je handen blijft plakken
          Last edited by hobbyist; 17 October 2008, 15:10.

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #50
            Mooi lijstje hobbyist
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #51
              Gewoon een tutte of sjwein
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              • Noto
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 288

                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door westport
                Gewoon een tutte of sjwein
                Dat kan niet anders dan west-vlaanderen zijn!
                *SmokingggGG* !

                I wanna get high... so high!

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #53
                  Ja klopt noto
                  jij ook trouwens noto?
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • Zeemlapje
                    Retired
                    • Oct 2008
                    • 165

                    #54
                    Ik noem het een joint, puurtje (aangezien ik zelf alleen maar puur draai) en af en toe zeg ik voor de grap dat ik eventjes mijn medicijntjes ga innemen.
                    Mijn vrienden gebruiken:
                    Joint - "Zal ik een lekkere joint draaien?"
                    Stick - "Ik ga even een lekker stick smoken"
                    Jonko - "Zullen we de jonko oproken?"
                    Shit - "Zullen we die shit roken?"
                    Smoken - "Kom dan gaan we lekker smoken."
                    Wierie - "Kun je even wierie voor me halen?"

                    Comment

                    • tippie
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Aug 2008
                      • 26

                      #55
                      pief is hier een veel gebruikt woord

                      synoniems voor rollen:
                      plooien,toedraaien
                      Me TippiE,U weed?

                      Comment

                      • thomas9
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Oct 2008
                        • 53

                        #56
                        een piefke knalle of gwn stoken

                        Comment

                        • Wiemel
                          Plantje
                          • Jun 2008
                          • 13

                          #57
                          Bij ons noemen we het meestal: E petje, nen toep, tosh, joint (sjwein uitgesproken dan) enz...
                          Als we een rollen is het meestal, ne pet vijzen

                          Comment

                          • Atmospherix
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Oct 2008
                            • 64

                            #58
                            Ik noem hem meestal bob, of unit, geen idee hoe ik eraan kom

                            Comment

                            • calgacus
                              Retired
                              • Nov 2008
                              • 5

                              #59
                              wij fixen der eentje

                              Comment

                              • growingslow
                                Stoner
                                Member
                                • Nov 2008
                                • 24

                                #60
                                nen krokette smoorn
                                Das op zijn westhoeks

                                Comment

                                Bezig...