Hoe heet jou joint ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • copro
    Retired
    • Sep 2009
    • 249

    #151
    Re: Hoe heet jou joint ?

    Hier is het:
    Eerst "ene rolle" en nadien "ene smore"
    En iedereen weet waar het over gaat
    Andere fun namen zijn : Jé, toep en cigaar (maar kan ook slaan op bluntje)

    @AlwaysStoned
    Hehe grappig, in de familie hebben ze het over poolse tomaten als het over mijn plantjes gaat
    also just in case iemand anders luistert in op het gesprek
    Toevallig veel gelijkenissen hé

    Comment

    • UnnamedNL
      Retired
      • Oct 2009
      • 4

      #152
      Re: Hoe heet jou joint ?

      de drie J's, jeweet wel van dat k*t bandje uit volendam
      Of een bizarre. Bij ons bij de shop in hoorn hebben ze het soort: "bizar"
      daar word ik altijd bizar van

      Comment

      • Ganjamin
        Retired
        • Oct 2009
        • 4

        #153
        Re: Hoe heet jou joint ?

        Als het over wiet gaat gebruiken mijn vrienden en ik meestal deze woorden:

        joint= jonko, J, pitoe/p2, sjwen (=uitspraak), baap (dikke joint), stickie (dunne joint), voorga (voorgedraaid)
        wiet= wierie, jonko, ganja, skunk
        hasj= assie
        blowen= (jonko) smoken, jonko klappen
        onder invloed van wiet= skaffa, skef, panja (betekent meestal dronken)

        Comment

        • `Peehat
          Retired
          • Oct 2009
          • 6

          #154
          Re: Hoe heet jou joint ?

          Boon 'Yo, wie gaat die boon draaien dan?'
          Fakkel 'Staat die fakkel nou al aan?'

          Iets verder uit de buurt:
          Toeter 'Ok, wie heeft die toeter in z'n hand!?'

          Comment

          • olivier
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2009
            • 800

            #155
            Re: Hoe heet jou joint ?

            joint: joint(je), jejke, toetje, toeter, porro, jonko, sjwanna, pretsigaret
            joint rollen: rolle, matse, draaien,
            cannabis: weed, paf, stash, ganja
            cannabis roken: smore, paffe, smoke, knalle, smore, doempe

            en nog wel meer maar kan er niet op komen

            Comment

            • stevendaman
              Retired
              • Sep 2009
              • 18

              #156
              Re: Hoe heet jou joint ?

              batsie of een pablo

              Comment

              • Tool
                Retired
                • Oct 2009
                • 12

                #157
                Re: Hoe heet jou joint ?

                Ene krollen, ene batsen ... e jee-ken, nen toet , e petteken, stickie

                Comment

                • Skeeze
                  Retired
                  • Sep 2009
                  • 8

                  #158
                  Re: Hoe heet jou joint ?

                  vrij bekende die ik gebruik denk ik....
                  Jonko jay bats stickie fixen/rollen/tye

                  Comment

                  • Prick
                    Retired
                    • Oct 2009
                    • 10

                    #159
                    Re: Hoe heet jou joint ?

                    eentje tetsen, tetserd ??

                    Comment

                    • smokyy
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Sep 2009
                      • 80

                      #160
                      Re: Hoe heet jou joint ?

                      van allez toch , eentje fixe , een blaze dat zijn wel beetje afzonderingen jonko en jointje gebruikt iedereen wel toch

                      Comment

                      • pieterb
                        Retired
                        • Nov 2009
                        • 4

                        #161
                        Re: Hoe heet jou joint ?

                        ff een lekker paffie roken!

                        een gewone sigaret noemen we gewoon een peuk en een jointje noemen we een lekker paffie!

                        Comment

                        • anonieme broodzak
                          Stoner
                          • Nov 2009
                          • 24

                          #162
                          Re: Hoe heet jou joint ?

                          Een snaarke en als we gaan smoren zeggn we snaren

                          Comment

                          • Debiel
                            Retired
                            • Aug 2009
                            • 452

                            #163
                            Re: Hoe heet jou joint ?

                            even een pretsigaret doen of blowtje vouwen, origamie doen, toeter,

                            Comment

                            • MagicSmoke
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Nov 2009
                              • 31

                              #164
                              Re: Hoe heet jou joint ?

                              joint stickie, dope géz spliff ganja jonko vele namen ik noem het meestal gewoon GEZ in het plat west vlaams dan géz = gras = groen = wiet
                              GEZ in het plat west vlaams dan géz = gras = groen = wiet

                              Comment

                              • ledpower
                                Retired
                                • Sep 2009
                                • 265

                                #165
                                Re: Hoe heet jou joint ?

                                wij noemen hem een ''bone''

                                en tegen een joint draaien zeggen we

                                n'bone pieln

                                Comment

                                Bezig...