Hoe heet jou joint ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Airborne
    Retired
    • Nov 2009
    • 16

    #166
    Re: Hoe heet jou joint ?

    Als ik een joint moet noemen, is dat altijd:
    'n knetter
    'n piefke
    'n jointjuh
    'n j-tjuh
    of 'n dikke bom

    Comment

    • flayplague
      Retired
      • Jun 2009
      • 15

      #167
      Re: Hoe heet jou joint ?

      even een el peukio opsteken :p

      Comment

      • draaihaai
        Junior Stoner
        • Nov 2009
        • 19

        #168
        Re: Hoe heet jou joint ?

        jonko spliff stick(ie) joint(je) zwengel zwe

        Comment

        • StonedRocks
          Expert Stoner
          Member
          • Jan 2010
          • 88

          #169
          Re: Hoe heet jou joint ?

          Een "boete" paffen, een "Zjwentje" smoren, Een "petaar" ipsteken, Een "tuit" paffen,...
          Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

          Comment

          • Dragonov
            Retired
            • Jun 2009
            • 21

            #170
            Re: Hoe heet jou joint ?

            juana (jwanna) , "iets lekkers opsteken" , verse kruiden

            Comment

            • Sjille
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 119

              #171
              Re: Hoe heet jou joint ?

              Toeter,een splifje,patattenkruid

              Comment

              • moreweed
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2009
                • 5939

                #172
                Re: Hoe heet jou joint ?

                Als ik tijdens familiefeestjes zeg "we gaan mam's tassie effe in de hens steken" kijkt mn broer me niet begrijpend aan, m'n stiefzusje daarentegen rent weg om dekking te zoeken. Halfbroer en -zus gaan rustig hun jassen pakken om mee te chillen en m'n lievelingsneef slaat 'n arm om me heen met de woorden : wanneer leer je nou es wat rapper draaien man"... voorde rest heb ik 't er nooit over eigenlijk...gewoon doen, niet lullen
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                • Ready Set Grow
                  Retired
                  • Jan 2010
                  • 796

                  #173
                  Re: Hoe heet jou joint ?

                  Mijne noemt altijd groene willy =')

                  Comment

                  • Dragonov
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 21

                    #174
                    Re: Hoe heet jou joint ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door moreweed
                    Als ik tijdens familiefeestjes zeg "we gaan mam's tassie effe in de hens steken" kijkt mn broer me niet begrijpend aan, m'n stiefzusje daarentegen rent weg om dekking te zoeken. Halfbroer en -zus gaan rustig hun jassen pakken om mee te chillen en m'n lievelingsneef slaat 'n arm om me heen met de woorden : wanneer leer je nou es wat rapper draaien man"... voorde rest heb ik 't er nooit over eigenlijk...gewoon doen, niet lullen
                    geniaal xDDD

                    Comment

                    • Mr_3ppozz
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2009
                      • 659

                      #175
                      Re: Hoe heet jou joint ?

                      Soms heet die henk...

                      maar meestal is die ong tussen de 300 en 400 graden
                      sigpic
                      Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                      Comment

                      • Nasty
                        Retired
                        • Feb 2010
                        • 9

                        #176
                        Re: Hoe heet jou joint ?

                        knetter, pipo , toeter , piefke , jonko

                        Comment

                        • Ganja Guru
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Aug 2009
                          • 61

                          #177
                          Re: Hoe heet jou joint ?

                          een foemp smoken,, of een joint foempen, je kan t gebruiken zoals je wil, vroegah zeiden we altijd , we gaan ff piete

                          Comment

                          • SirSmokeAllot
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2008
                            • 1968

                            #178
                            Re: Hoe heet jou joint ?

                            één... van: we goan één pafn, soms ook twee of drie
                            Grtz $iR
                            sigpic

                            Comment

                            • Ray4PA
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Feb 2010
                              • 40

                              #179
                              Re: Hoe heet jou joint ?

                              ÉÉN

                              als in " ff 1 draaien "

                              Comment

                              • pele
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2007
                                • 235

                                #180
                                Re: Hoe heet jou joint ?

                                zegt ier dan niemand
                                "een petard" tegen een artisanaal gefabriceerd pretsigaretje ?
                                Ganja is my medication , ganja is my cure ;
                                smoking marihuana for sure !!!

                                Comment

                                Bezig...