Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Bij deze mijn review van de Arizer V-tower vaporizer, zoals beloofd!. ik heb deze nu een 3-tal maanden in bezit.

    Waarom vaporizen?

    Een jaar terug begon ik last te ondervinden van mijn longen, kleine steken 's nachts waar ik zelfs wakker van werd e.d. Zo begon ik mij zorgen te maken over de gevolgen van langdurig blowen (4 tal jaar)
    Daarbij besloot ik dus om een tijdje te stoppen en pas te herbeginnen bij de aanschaf van een vaporizer.
    Na veel zoeken naar de beste prijs/kwaliteitsverhouding kwam ik dus terecht op de arizer v-tower. Ik ging eerste zo’n goedkoop no-name merk kopen maar ik ben snel van mening veranderd, als je iets doet, doe het dan goed zeg ik altijd Ik had trouwens heel veel goeds gelezen over de V-tower

    Voordelen/Werking van een vaporizer?Nadelen vaporizen

    -Het is niet even ‘draagbaar’ als een joint.

    -Het is een investering (die zich eigenlijk wel terugwint)

    -Je mist soms de joint en de schadelijke effecten op je lichaam. Een joint zal zorgen dat jouw lichaam op een bepaalde manier zal reageren op de kankerverwekkende stoffen zodat je een iets andere high krijgt.



    De Arizer V-tower




    Het toestel

    Het toestel heeft mij een 175€ gekost (inclusief verzendingskosten), ik heb het bij Azarius.nl gekocht.

    Hier kunnen jullie een youtube video bekijken : http://www.youtube.com/watch?v=QxQU_...eature=relatedDe werkingConclusie:
    Last edited by Methos; 22 November 2009, 13:19.
    >>> LR2 mini-kweekje<<<

    #2
    Re: Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

    Mooi duidelijk verhaal. plusje dik verdiend!

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

      inderdaad een hele investering maar de gezelligheid van een gewone joint ontbreekt toch (het doorgeven en het rollen enzo) Wel tof als je het hebt

      Comment


        #4
        Re: Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

        Ik zelf ben een ferme voorstander van de vaporazer. heb zelf een jaar lang de classic gebruikt van vulcano zoals deze in de alien.


        Moet zeggen ik bevestig alles wat methos zegt. En thx voor het mooie fimpje erbij ook. Het enige wat mij stoort is de hooge prijs zoals deze van vulcano kost tussen de 100 en de 500 euro. Nu 175 euro is goedkoper maar voor mij te duur. Dus heb ik er eentje gevonden van 59 euro die het zelfde doet. zal de websites er later bijzetten maar heb nu al een foto bijgezet. Zal deze bestellen en ook eens een review zetten.

        Maar vaporazer tegenover een joint en pijp dan is vaporazer voor mij de winnaar. ook ben ik wel een ferme voorstander van een bong maar kan toch niet boven het lekker high geoel van de vaporazer. Viva la vaporazer.
        Attached Files
        Last edited by o21; 22 November 2009, 16:25.

        Comment


          #5
          Re: Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

          Hoi Orias,

          Ik heb die vaporizer die je toont thuis staan en ben er niet tevreden mee. De temp is niet goed instelbaar en er is geen active inblaas. Je zuigt je dus een ongeluk door dat te smalle plastic buisje en het blijft naar plastic smaken. Ik zou je deze koop afraden. goedkoop is in deze duurkoop.

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

            wel daarom een forum thx monty zal dan deze van methos bestellen dacht even van het te hebben gevonden haha thx monty zoals altijd kerel.

            Comment


              #7
              Re: Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

              Het grote verschil tussen de v-tower en dat Orias is dat het kruid bij de v-tower opgewarmd wordt door warme lucht. Bij dat Orias is het dat ijzeren staafje die je weed verwarmt. De v-tower heeft GEEN actieve inblaas (de v-tower extreme wel), je moet ook zelf zuigen. maar je smaakt niets van plastiek ofzo, en je moet je niet kappotzuigen :p werkt heel goed

              Je moet ook opletten met goedkope vaporizers, bestandsdelen bestaan soms uit schadelijke materialen die vrijkomen bij het opwarmen.

              grtz
              Last edited by Methos; 22 November 2009, 16:44.
              >>> LR2 mini-kweekje<<<

              Comment


                #8
                Re: Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

                Oorspronkelijk geplaatst door Orias View Post
                wel daarom een forum thx monty zal dan deze van methos bestellen dacht even van het te hebben gevonden haha thx monty zoals altijd kerel.
                je zal er zeker geen spijt van hebben
                >>> LR2 mini-kweekje<<<

                Comment


                  #9
                  Re: Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

                  Ik ben sinds juli dit jaar in het bezit van de verdamper van Evert en ben er zeer over te spreken.

                  Ook voor mij lijkt het onmogelijk om de jointjes te laten voor wat het is, is soms ook wat gemakkelijker.

                  Het gebruik van mij is dagelijks en door de vaporizer hoef ik geen medicatie van het ziekenhuis meer te hebben voor mijn COPD.

                  Veel damp plezier.

                  Blowsterke
                  Attached Files
                  Enjoy life, it is to short.

                  Comment


                    #10
                    Re: Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

                    ik heb me een vulcano aangeschaft en ben hier zeeeeer tevreden over.... het apparaat kost je een rib uit je lijf, maar dan heb je ook wat

                    Kan tot 3x langer met mn weed doen als ik enkel de vapo gebruik. Met 1 zo'n zak kom je makkelijk een uur verder al is het soms ook wel lekker om 2 zakjes achter elkaar leeg te zuigen en dan voor de komende 5 uur nergens meer aan hoeven denken
                    sigpic
                    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                    Comment


                      #11
                      Re: Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

                      Hey hallo onder andere door dit topic heb ik me een arizer extreme aangeschaft ik denk dat ik er wel tevreden over ben ik ben knetter maar tis toch anders als in een vloei met tabak maar ik hou t gewoon vol tot ik geen behoefte aan tabak meer heb,omdat ik die extreme heb kan ik ook ballonnen vullen daar was ik niet zo stuk van met die whip des te meer soort toversnoer maar kan iemand me Es' vertellen wat de beste resultaten geeft ik doe vaak 230 of soms nog hoger kan tot 260 denk omdat t zon mooie met roken vergelijkbare damp geeft maar dat klapt er dan ook hard in,hoesten en shit dus ben beetje klooien zo rond 230 is denk ik Nijs...
                      Maar wie kan me de tips en tricks van de vaporizelord leren zodat ik er t maximale uit kan halen,merk alwel dat ik minder weed nodig heb dan bij een joint en dat ik de pure weedsmaak erg waardeer..
                      Maar wie begeleid me op t mistige pad der vaporisator (zooow ik zei toch ik ben knetter)
                      pzjes

                      Comment


                        #12
                        Re: Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

                        kom op mensen???tips tricks??

                        Comment


                          #13
                          Re: Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

                          Nu is het glas om het hete lucht element afgeknapt bij het verwijderen van de cyclone bowl das fucked up heb al gemaild naa arizer hopelijk komt t goed :-s

                          Comment


                            #14
                            Re: Voordelen vaporizen + Arizer V-tower review!!

                            ik zou zeggen wip binnen 4 jaar nog es binnen met update of ie nog evengoed werkt of al kapot is. belangrijkste met een vapir is de levensduur. liever een vapir die jaren meegaat zonder problemen dan een vapir die na 2 jaar problemen geeft.
                            op zich zijn reviews een beetje bedrog, je zou een jaar of drie een product moeten gebruiken om een deftige review te geven.

                            Comment


                              #15
                              ik heb de stormvaporizer aangeschaft,maar ik vind de wiet zo stinken,heeft iemand daar ook last van?

                              Comment

                              Bezig...
                              X