Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie kan mij helpen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wie kan mij helpen?

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik zoek een soort hasj waar je high van wordt en die redelijk snel werkt.
    ik ben niet zo ervaren op dit gebied en wil daarom niet te zware hasj roken.
    het is vooral om mijn creativiteit de vrije loop te geven.

    zou je het volgende AUB kunnen vermelden:

    - Naam
    - enige informatie
    - prijs



    Alvast bedankt!
    anoniem

    #2
    Last edited by bobo; 1 December 2009, 22:30.

    Comment


      #3
      Re: Wie kan mij helpen?

      oehlala, heavy
      as it was in the beginning,
      so shall it be in the end
      -BM-

      Comment


        #4
        Re: Wie kan mij helpen?

        Ketaha hasch is een licht rokende milde hash die niet duur is. Verkrijgbaar in iedere goede coffieshop.



        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Wie kan mij helpen?

          Zonder twijvel, zover als ik weet. Rifman hash bij dampkring. deze soort heeft als enige hashish een keurmerk gekregen. De ‘Rifman’ hashis soorten zijn allemaal op de verantwoorde manier gekweekt, gedroogd en nabehandeld. Op de verantwoorde manier, vraag je?. Wel, je kan wiet kweken en hash maken op heel veel foute manieren. Bijvoorbeeld de wiet drogen, dit gebeurt maar al te vaak gewoon op tinnen schuurtjes in de hete zon. Maar de juiste manier is in het donker langzaam drogen. We weten allemaal dat dan smaak en potentie veel beter bewaard blijven en tot hun recht komen. Zo garandeert: ‘Rifman’ ook dat geen resina(olie, lijm, of sap van dennenbomen) toegevoegd wordt om de hash beter te doen lijken, met alle schadelijke effecten van dien. Elke boer die voor ‘Rifman’ cannabis kweekt heeft zijn methodes aangepast en zorgt nu voor de juiste bodem en spuiten geen chemische rommel tegen ongedierte, met andere woorden ‘Riffman hash’ is een zuivere hash. De boeren krijgen goed betaald voor hun cannabis en er wordt zelfs rekening gehouden met de natuur daar. ‘Rifman’ leert de boeren beter omgaan met grond en daarmee de plaatselijke natuur instant te houden. Naast eerlijke prijzen voor de boeren is er ook met ons blowende consument rekening gehouden. Er worden verschillende strains gekweekt voor verschillende soorten hash, zo is er dus hash waar je knetter stoned van wordt, die vrijwel meteen inhakt, maar ook stuffies waarop je lekker high weg spaced. De Shibani Polm (Rifman) is incredible high. En vraag er het ‘Rifman’ certificaat bij. Daar staat ook een hoop interresante informatie betrefd hashish op.


          gequote uit een artiekeltje van me, ''Chocolate dreams''
          Last edited by dokkie; 16 December 2009, 16:44.

          Comment

          Bezig...
          X