iets nieuws

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dragonov
    Retired
    • Jun 2009
    • 21

    #1

    iets nieuws

    Korting op 420shop
    een nieuwe manier van rollen/draaien

    ook is dit handig om je wiet te doseren /verpakken en dit later in een joint te
    draaien aangezien dit heel dun compact en vast is

    Last edited by Dragonov; 10 December 2009, 21:02.
  • o21
    Retired
    • Dec 2008
    • 696

    #2
    Re: iets nieuws

    huuu zie niets alleen een wit vierkant is dit een trick vraagje hahaha

    Comment

    • Dragonov
      Retired
      • Jun 2009
      • 21

      #3
      Re: iets nieuws

      Oorspronkelijk geplaatst door Orias
      huuu zie niets alleen een wit vierkant is dit een trick vraagje hahaha
      zoo nu werktie

      Comment

      • o21
        Retired
        • Dec 2008
        • 696

        #4
        Re: iets nieuws

        om te rollen heb ik wel een betere manier en om het te verpakken ook maar er zit geen filltertip in smerig om te roken.
        Maar goed voor een helikopter te maken. ok jaja zie het nu beetje beter ja maar ik heb gewoon me tupeware doosje mee.
        Last edited by o21; 10 December 2009, 21:50.

        Comment

        • Dragonov
          Retired
          • Jun 2009
          • 21

          #5
          Re: iets nieuws

          Oorspronkelijk geplaatst door Orias
          om te rollen heb ik wel een betere manier en om het te verpakken ook maar er zit geen filltertip in smerig om te roken.
          Maar goed voor een helikopter te maken.
          je kan zo mooi je wiet verdelen in stukjes en zo gwn die stokjes mee nemen waar je heen wil en tijdens het draaien een paar keer breken en walal ,

          veel voorbereiding , mr weinig rotzooi achteraf (draaien als het druk is of al staand laat je mss iets vallen , zo'n stokj raap je zo trg op)

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: iets nieuws

            Nog nooit gezien, wel een omslachtige manier. In feite dus een zelfgemaakte minicone.

            Comment

            • Gertie
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Oct 2009
              • 348

              #7
              Re: iets nieuws

              Als je de tijd hebt ok. Maaruh kan de toegevoegde waarde van op deze manier een joint bouwen niet echt ontdekken.

              Ook van die voorgedraaide cones (dus zonder inhoud) vind ik ondingen.
              Je kan de wiet/stuff gewoon niet goed verdelen op deze manier.
              sigpic

              Gertie's bescheiden bloemen tuintje

              Comment

              Bezig...