Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

inside out

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    inside out

    Korting op 420shop
    als ik men joint inside out roll en het overtollige papier dan wegbrand kromt men joint, hoe kan ik dit voorkomen?

    greets

    #2
    Re: inside out

    door je joint na het likken natuurlijk op te laten drogen
    dat drogen wat gebeurt met de aansteker door het
    afbranden gaat het vloeitje aan 1 kant trekken
    daar waar de plakrand is is ook altijd binnen bocht
    als ik het zo mag zeggen
    heb ik ook last van maar stoor ik me niet aan
    binnenste buiten is zowiezo lekkerder als gewoon
    en jah krom is krom, recht is recht dat is het en zo
    zal het blijven gheheheh

    Comment


      #3
      Re: inside out

      ja maar als je beetje gedult heb laat je hem mooie drogen en scheur je dat papiertje eraf en dan is hij mooie recht en smaakt hij nog beter.

      Comment


        #4
        Re: inside out

        hehe, maat van me zweert bij het rustig drogen van zijn joint. Die legt ze rustig een half uurtje te drogen.
        Eigenlijk erg vervelend, maar het is het wachten wel waard, want hij draait prachtige jointjes. Pijnlijk om toe te geven, maar hij draait mij eruit als het om een mooie joint gaat.

        Comment


          #5
          Re: inside out

          Ken ook niet afbranden maar omvouwen vouw nat likken en afscheuren dan even laten drogen aan de lucht. Is wel een priegelwerk. dus ik brand het gewoon af alst maar dampt. Het papier wat nat is geweest krimpt enigszins als dat weer droogt. Vandaar het kromtrekken.

          Als me tip er wat los inzit dan maak ik de vloei eromheen ook ff nat en droog dit met een aanstekervlammetje, het papier krimpt dan strak om je tip heen.

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: inside out

            Mooie info, heb men jointje's even laten drogen en idd het blijft lekker recht
            Vind ik toch mooier te delen met anderen dan dat ik ze een kromme voorschotel
            greets!

            Comment

            Bezig...
            X