Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 keer geblowd.. wil mer info

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 keer geblowd.. wil mer info

    Korting op 420shop
    hallo,

    Ik heb 1 keer geblowd bij een vriend van me..
    en vele vrienden doen het ook.. ik heb wel is gerookt maar vint het niks.. was gewoon uitprobenen.. maar blowe beviel me wel..

    Maar ik wil meer info erover graag..

    veel mensen halen wiet van 5 euro vriende van me en hete k2 of ww ofzo..?
    en die tipjes waar kan je die kopen of van maken..
    en wat zijn de kosten enzo.. en mischien beginner tips?
    ik heb alles al gezien ene paar keer.. dat heeft erg veel geholpe!

    #2
    Re: 1 keer geblowd.. wil mer info

    als je oud genoeg bent om een koffieshop binnen te gaan kunnen ze je daar overal mee helpen...

    als dat niet het geval is..

    geduld hebben tot dat wel zo is.

    Comment


      #3
      Re: 1 keer geblowd.. wil mer info

      ik ben 19 haha

      Maarja.. in de coffeeschop zitte mensen die ik ken.. en vind het nogal schaamtelijk.. om daar ff te zege dat ik er niks van weet maar er wel binneloop..

      Comment


        #4
        Re: 1 keer geblowd.. wil mer info

        blowers zijn chille mensen en hun zijn ook ooit begonnen, dus gewoon naar binnen stappen, wees blij dat je die vrijheid hebt....

        Comment


          #5
          Re: 1 keer geblowd.. wil mer info

          Gewoon naar binnen gaan Mister.

          Je kunt hier van alles vinden over cannabis. Over het gebruik, zowel als de kweek ervan. Het belangrijkste wat je moet weten als je wiet gaat kopen (vind ik), is het verschil in high dat de verschillende soorten kunnen opleveren. Sativa's geven je een 'up' gevoel. Daarmee kun je van alles doen en zijn vaker de wat 'socialere' soortjes. Indica's daarentegen zijn vaak zwaar stoned en beter voor de avond. Jij bepaalt ten ellen tijden wat je prettig vind! Laat je niets vertellen door een ander, maar begin met de goedkopere/iets zwakkere soorten en zoek alles lekker uit in je eigen tempo.

          En je kunt niet echt betrapt worden door een lotgenoot niet waar? Zo stond ik ruim 25 jaar geleden te werken in de coffeeshop toen m'n leraar aardrijkskunde binnenliep. Prima cijfers gehad van die ouwe.

          no worries

          Comment


            #6
            Re: 1 keer geblowd.. wil mer info

            Oorspronkelijk geplaatst door Mister View Post
            ik ben 19 haha

            Maarja.. in de coffeeschop zitte mensen die ik ken.. en vind het nogal schaamtelijk.. om daar ff te zege dat ik er niks van weet maar er wel binneloop..
            ik ben zeker als je niet ver woont van Highlife (in goes) dat ze ze zeker alles vertellen en je nog leren draaien ook .. echt top die zaak

            Comment


              #7
              Re: 1 keer geblowd.. wil mer info

              "veel mensen halen wiet van 5 euro vriende van me en hete k2 of ww ofzo..?"
              Wel, volgens mij halen ze gewoon 'een vijfje' in de coffeeshop. Dan haal je gewoon x,xx gram wiet voor €5. Heb je een wiet van bijvoorbeeld €8 de gram. Dan krijg je 1/8*5 = 0,625 gram van die wiet

              "en die tipjes waar kan je die kopen of van maken.."
              Je kunt plastic tipjes kopen in een headshop bijvoorbeeld, echter zie ik nauwelijks mensen die die gebruiken. Verder kun je tipboekjes kopen in de coffeeshop, headshop, growshop enz. Soms zelfs bij een tankstation of cafetaria. Dat is een klein boekje met xx velletjes katon. Deze zijn precies op lengte van een goed tipje en hoef je alleen nog maar te rollen.
              Verder kun je altijd ander katon gebruiken, klein strookje van een pakje sigaretten bijvoorbeeld.
              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ipje-t510.html
              http://jointjedraaien.nl/jointdraaien/tip_draaien.php

              "en wat zijn de kosten enzo.. en mischien beginner tips?:"
              Je kunt het blowen zo duur maken als je wilt. Mijn tip; laat het niet te ver gaan. Ik ken mensen die geestelijk nu meerdere keren per dag moeten blowen.

              Laat het zo ver niet komen; maak met je zelf afspraken. Bijvoorbeeld; alleen in het weekend, x joints in de week / maand. En probeer je dan daar ook aan te houden.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: 1 keer geblowd.. wil mer info

                Blowen vind ik iets om samen te doen, en juist mensen in coffeshops willen je dolgraag vanalles uitleggen erover. Niemand gaat je uitlachen ofzo (of je moet erg aparte vrienden hebben), eerder krijg je meer advies dan je om hebt gevraagd (QED)
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: 1 keer geblowd.. wil mer info

                  maak je niet zo druk en stap gewoon de shop binnen
                  en als je er al mensen kent vraag je die of ze je willen helpen
                  denk dat de meeste dat wel doen

                  Comment


                    #10
                    Re: 1 keer geblowd.. wil mer info

                    @ Maarja.. in de coffeeschop zitte mensen die ik ken.. en vind het nogal schaamtelijk.. om daar ff te zege dat ik er niks van weet maar er wel binneloop..

                    Het roken van cannabis is niet gebonden aan opleidingsniveau en/of maatschappelijke status. Als je besluit cannabis te gaan gebruiken moet je naar mijn oordeel je zelf een prealabele vraag stellen: wil ik blowen om de realiteit te ontvluchten of zie ik het blowen als een toegevoegde waarde aan mijn "tijdelijke welzijn". Als je constateert dat je "blowen" je geestelijk welzijn te stade komt, moet je dat gewoon doen. Niemand zal je aanspreken op je onervarenheid. Een ieder van dit forum zegt naar ik aanneem: "join the club". Er bestaan geen domme vragen: wel domme antwoorden. Deze reactie is van een 60 jarige, die van zijn 14e jaar blowt en er nog steeds van geniet.

                    "Wee hen die geen vragen vragen, ik zal hen met veel plagen plagen"


                    Yesterday is history,
                    To morrow is mistery
                    To day is a gift

                    Met vriendelijke groet,
                    Last edited by Xtreme; 28 December 2009, 11:58.

                    Comment


                      #11
                      Re: 1 keer geblowd.. wil mer info

                      ik ben zeker als je niet ver woont van Highlife (in goes) dat ze ze zeker alles vertellen en je nog leren draaien ook .. echt top die zaak
                      Das zeker da. Super shop.

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      Bezig...
                      X