Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn hasj ruikt naar wiet...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn hasj ruikt naar wiet...

    Korting op 420shop
    hoi,

    ik heb zondag mijn eigen hasj proberen te maken met de bubbleator.naar mijn inziens ging alles perfect.zeer koud water met ijs,niet teveel afval in 1 keer erin,een extra zeefzak van 38mc.alles volgens mij geheel volgens de handleiding.het ziet er ook nog eens mooi uit alleen...het ruikt naar WIET!en het smaakt ook niet naar hasj en dat terwijl ik een 100% hasjroker ben!heb er goed afval voor gebruikt,het afval komt van een tumble trimmer en het is afkomstig van santa maria.iemand een idee wat ik misschien fout heb gedaan?

    gr stuffie666

    #2
    Re: mijn hasj ruikt naar wiet...

    Misschien was het knipafval te droog, zodat ook het blad is verpulverd. Te droog knipafval mixen in koud water geeft een brij die op erwtensoep lijkt. Dat verpulverde blad kan door de zeef heen.Ook Marokkaanse hasj smaakt soms naar wiet: Dat komt omdat de plaatselijke hasjkoks vermaalde bladeren toevoegen en meepersen. Da's van die harde troep die kleine droge brokjes/kruimels geeft als je het probeert fijn te maken.

    Comment


      #3
      Re: mijn hasj ruikt naar wiet...

      Heb al een paar keer gelezen dat hasj maar echt naar hasj ruikt (en smaakt) als je de blaadjes enkele maanden (tot een jaar) eerst in het donker bewaart. Als je 't direct verwerkt is 't eigenlijk nog te vers om die typische smaak en geur te bekomen. Heb het zelf nog niet in de praktijk uitgeprobeerd.
      The more I see, the less I know, the more I like to let it go

      Comment


        #4
        Re: mijn hasj ruikt naar wiet...

        Heb je nadat het droog was de hash ook geperst? Doe dat zelf altijd in een bankschroef of onder een stoel poot en kan de smaak ten goede komen.
        recht is recht. krom is krom.

        Comment


          #5
          Re: mijn hasj ruikt naar wiet...

          ik doe het 10 min de oven in dan persen terug 10 min de oven in en terug persen den nachtje de diepvries in en klaar
          hier heb je een goede pers voor weinig geld heb hem zelf ookhttp://www.marijuana.be/nl/tpress14cm-p-5068.html

          Comment


            #6
            Re: mijn hasj ruikt naar wiet...

            hi greensteven,bedankt voor je link,daar heb ik zeker wat aan.maar hoeveel graden zet je de oven?

            gr

            Comment


              #7
              Re: mijn hasj ruikt naar wiet...

              ja dat heb ik gedaan,maar het ruikt nog steeds naar wiet,dacht vandaag nog maar eens proberen,maar weer shit!flip er mooi van...

              gr

              Comment


                #8
                Re: mijn hasj ruikt naar wiet...

                nee,het was zeker niet droog,heb het direct in de vriezer gelegd en daar ligt het al 7 weken,dus droog ist ook niet...

                gr

                Comment

                Bezig...
                X