Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 jaar laten drogen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 jaar laten drogen

    Korting op 420shop
    Beste leden,

    Mijn vraag was of je wiet nog iets waard is om te roken of om te bouwen tot hasj omdat het namelijk al een jaar op een zolder ligt te drogen?

    Alvast bedankt.

    #2
    Re: 1 jaar laten drogen

    Als het goed bewaart is, vrij van schimmel is het nog best te roken.

    Ff een googletje:
    Archeologen hebben vorige maand in China marijuana gevonden die 2700 jaar geleden met iemand was begraven. Ze legden hun vondst onder de spectometer en wat bleek? De gedroogde plantjes bevatten nog steeds tetrahydrocannabinolisch acide synthase (THC), het goedje dat je high maakt.
    Marijuana blijft dus lang rookbaar, mits de omstandigheden goed zijn.

    Comment


      #3
      Re: 1 jaar laten drogen

      als de cannabis op een donkere plaats is gebleven zal deze wel nog goed van kwaliteit zijn ,
      heb ooit eens gelezen dat na 1j u cannabis nog een effect heeft van rond de 65% - 75% na 3 j is dit wel maar 30% nemeer ofzo dan ga je er niet zo stoned meer van worden en de smaak zal ver om zeep zijn, maar na 1j lijkt me nog te doen

      Hasj daar in tegen kan zelf tot 50j vers blijven

      jammer dat ik die tekst niet meer trg kan vinden op het internet was echt boeiend
      kon ik er meer rond vertellen,
      grtz en smoke it

      Comment


        #4
        Re: 1 jaar laten drogen

        ja zo iets heb ik ook geleesen

        Comment


          #5
          Re: 1 jaar laten drogen

          Draai er gewoon eens een proevertje van?
          Doe de test!
          Simpel?
          grtz

          Comment


            #6
            Re: 1 jaar laten drogen

            ja idd niet zow moelijk lol

            Comment


              #7
              Re: 1 jaar laten drogen

              Ben ook zeer benieuwd , hoe ze smaakt en of het effect high of stoned is

              Hoe langer je weed cured des te beter wordt de smaak of ken je dat niet dat aan het einde van je stash je weed het lekkerst is ?
              Maar tussen curing en drogen zit ook een verschil , droog kan al na 2/3 dagen maar lekker wordt het pas na 3 weken of langer

              Spuit een grote weckpot zwart aan de buitenkant en stop daar maar weed in die nog niet helemaal droog is ,
              zoals het droog uit je droog kast komt en dan vocht terugslag heeft in de zak ,
              elke dag laat je die pot 10 a 15 minuten open staan tot zij helemaal knakdroog is ,
              nu vergeet je de pot voor 3/4 maanden als dat kan , als je daar een jointje van rookt dan proef je pas echt hoe je weed smaakt , daar kan geen shop weedje tegen aan

              Dus ik ben zeer benieuwd !!!

              Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment


                #8
                Re: 1 jaar laten drogen

                Draai er eentje zou ik zeggen
                Is het glas halfleeg of halfvol?

                Comment


                  #9
                  Re: 1 jaar laten drogen

                  Ik vroeg me trouwens af of hetzelfde geldt voor ingevroren knipafval...

                  Comment


                    #10
                    Re: 1 jaar laten drogen

                    Ik heb mijn weed van afgelopen jaar ook op zolder in een luchtdichte zak liggen in het donker.
                    Zo af en toe even verse lucht erbij.
                    Dit ligt nu ook +/- een jaar en is echt heerlijk van smaak en de thc doet nog prima zijn werk.

                    Comment


                      #11
                      Re: 1 jaar laten drogen

                      Laatst nog een weckpotje gevonden met shiva van 1,5 jaar oud.
                      Heerlijk van smaak en nog prima potent.

                      Gewoon oproken.

                      Grtz
                      B.

                      Comment


                        #12
                        Re: 1 jaar laten drogen

                        in mijn donkerder jaren bleven de takken gewoon hangen op zolder tot de bewaarcondities(eerste hitte(golf)) achteruitgingen , nooit nadeel van gehad eerlijk gezegd. treedt wel kwaliteitsvermindering op na een tijdje (4-5 maand)

                        THC is een krachtig goedje
                        Last edited by member10463; 31 October 2010, 14:29.

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: 1 jaar laten drogen

                            Laatst een pot met stash gevonden met 5 mnd oud en oudere topjes.
                            Was b en c keuze, nou het is een potje met goud zo lekker het smaakt!

                            haha als ik het topic zo teruglees hou ik wel van gerijpt wietje ;p

                            Comment

                            Bezig...
                            X