Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe kan je je (niet zelf gemaakte) hasj zijn kwaliteit testen? (vervuiling)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe kan je je (niet zelf gemaakte) hasj zijn kwaliteit testen? (vervuiling)

    Korting op 420shop
    Hey,

    Als belg ben je soms verplicht om wiet via dealers te kopen.
    Ik heb nu een beetje hash gekocht (via een vriend, dus niet op straat zeg maar, maar hij heeft em dan wel in het groot gekocht bij een dealer) en ik vroeg mij af hoe je de vervuiling van je hasj kan bekijken.
    Het is dus zwarte hasj (afghaan like), hij is redelijk hard op kamer temperatuur, maar als ik em ff in mijn handpalm hou word hij heel wat zachter. Als ik em openbreek ziet hij er bruin/geel uit en is redelijk vezelachtig. hij ruikt wat zoet maar ook pittig. Als ik er een heel klein stukje van afhaal en in mijn mond stop dan kan ik er wel een beetje zand (kraken) in terug vinden.
    Als ik er een stukje van verwarm (bubbeld hij een heel klein beetje) en de rook die vrijkomt is blauw achtig en roomig wit.

    Zoja, ik denk dat ik er niet meer kan over vertellen, welke hash kenner kan mij wat informatie geven over de zuiverheid van straat hash?

    Dank u wel.
    De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
    Belgium and The Netherlands stood as one...

    Mother Europe born from your womb
    Mother Europe on Your soil shall be my tomb

    #2
    Re: Hoe kan je je (niet zelf gemaakte) hasj zijn kwaliteit testen? (vervuil

    Er bestaat ook een omgekeerde variant ipv knoeien. Ik heb eens hasj gekocht waar coke in verwerkt was om hem op te waarderen...
    Hasj word vaak mee geknoeid in Spanje en Engeland, daar gooien ze alles in een pot met wat plastic en bindmiddel etc. bij en koken het.
    Maar jij zegt dat hij zacht is en aan de gelige kant, dan lijkt het mij wel goede kwaliteit van 2e filtering ofzo. Maar vanaf hier kan ik moeilijk mijn mening geven dus moet je maar een sample opsturen

    Oohja tip: Koop je hasj in Brussel, dan zit je veel dichter bij de bron en minder kans op vervuiling. Tlijkt mss wat louche zo'n schimmige buitenlandse VZW maar vind persoonlijk dat de kwaliteit daar beter is.
    Last edited by lamnesial; 5 June 2010, 11:29.

    Comment


      #3
      Re: Hoe kan je je (niet zelf gemaakte) hasj zijn kwaliteit testen? (vervuil

      het klinkt meer als een marokkaanse hasj,,
      maar je kan t t beste teste door r een vuurtje dichtbij te houde
      hoe verder weg et vuurtje vn de hasj is en wel borrelt of in ieder geval reageert
      des te beter je hasj

      Comment


        #4
        Re: Hoe kan je je (niet zelf gemaakte) hasj zijn kwaliteit testen? (vervuil

        is het niet zo dat hasj enkel gaat borrelen als er nog vocht in zit? droog geproduceerde hasj doet dit volgens mij niet? (of heb ik dat totaal verkeerd op?)

        Comment

        Bezig...
        X