Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hasj maken ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hasj maken ??

    Korting op 420shop
    De zelfde tijd dat ik mijn wiet heb laten drogen heb ik mijn knip afval gedroogd op fijn horre-gaas. Als ik er doorheen wrijf valt er heel fijn stof (??) doorheen. Mijn vraag is : Kan ik hier hasj van maken en zo ja : Hoe kan ik hier het best mee verder gaan. Alvast bedankt. Groeten

    #2
    Re: hasj maken ??

    Hangt min of meer van de kleur af. Als het een groenig poeder is, betekend dit dat er veel plantenmateriaal tussen zit. Als de kleur tussen wit of bruinig zit, zijn het de THC kristallen. Dit poeder kan je verzamelen, en in een cellofaam zakje van bijvoorbeeld een sigarettendoosje doen. Deze wikkel je strak dicht. Vervolgens pak je een paar stukken (kranten) papier, die je nat maakt en om het pakketje heen vouwt. Doe dit zo strak mogelijk. Stop het pakketje gedurende 10 minuten in een voorverwarmde over op 180 graden. Als je het na 10 minuten uit de oven haald kan je het persen en laten afkoelen. En daarna natuurlijk Smoken

    Comment


      #3
      Re: hasj maken ??

      wat hier boven staat en meer hierzo: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ne-hoeveelheid

      en die kleuren betreft dat klopt zeker. kijk rond voor meerdere manieren van hasj.
      ik ben maar nog het begin...

      Comment

      Bezig...
      X