Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e keer hasj

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1e keer hasj

Korting op 420shop
    Beste mensen,

Graag een evaluatie van onze methode om hasj te maken!
    Dit heb ik gedaan met een paar vrienden die nog een paar planten hadden staan, buitenwiet van slechte kwaliteit. Planten waren herma's, en verscheidene toppen waren al aan het rotten. Na een lange tijd besloten om te planten om te kappen en er toch maar iets mee te doen!

Wat hebben wij gebruikt met deze manier:

Speciekuip
    Doorzichtige emmer
    Boormachine
    Cementmixer voor op de boor
    Ijswater
    Vergiet
    Zonnescherm van een auto (filter)
    Doek

We hebben de planten NIET laten drogen of ingevroren, van de grond zo de kuip in.
    Alle planten ontdaan van takken en grote bladeren, maar aangezien het 2 flinke planten en n kleintje waren werden we gemakzuchtig en hebben we maar alles behalve de takken er in gegooid.

Nadat eindelijk de planten ''gestript'' waren en alles in in de speciekuip lag beroofde ik mijn koelkast met icedispenser van zijn vooraadje ijsklontjes. Daarna water toegevoegd en ijs erbij gegooid. Speciekuip was tot de nok gevuld.

Vervolgens de boormachine aangesloten en met de betonmixer een +/-20 minuten lopen knallen totdat niemand meer zin had om te mixen. LET OP SPATWATER ALS JE DIT WILT PROBEREN! Daarna al het kapotte plantenmengsel uit de kuip gehaald, eerst met de hand en uitknijpen, daarna met het vergiet. Uiteindelijk waren de meeste vezels eruit en begonnen we met filteren.

Het zonneschermpje van de auto (Je weet wel, zo'n ding voor op de zijraampjes met zuignapjes) over een emmer gelegd, baksteen erin om de ''zeef'' op zijn plek te houden en een lager punt in het midden te maken. Speciekuip geleegd in de emmer, laatste plantenresten eruit gefilterd. Vervolgens alles nog een keer door de filter, waar al een beetje grove ''hasj'' op achter blijft.

Nu heb je een emmer met een groen/bruinig water. Wij hebben gewoon gewacht tot dit mengsel bezonken was, het water was weer helder en het aftreksel ligt onder in de emmer. Met een slang of een bekertje het meeste water verwijderen, de smurrie in een doek en uitknijpen. In de doek blijft dan wat over wat al een beetje op hasj lijkt. Drogen kan in de vriezer of oven, of met een fhn.

Na het kneden enz. een blowtje gerookt, smaak was niet op en top maar ik ben nog nooit zo van de kaart geweest
    Na een een maand was het een stuk beter te roken, smaak werd beter en het effect was hetzelfde. Misschien volgende keer fijnere filter gebruiken, maar de planten waren toch al niks meer waard dus ik ga geen gegeven paard in de bek kijken, ik ben blij met de opbrengst.

Re: 1e keer hasj

zeker origineel en mooi dat je er zo hebt bij nagedacht voor het zelfde had je er niets mee gedaan,
    laat het allezins nog smaken!

Comment

Je moet zeker weten geen gegeven paard de bek inkijken hoor..
      Vooral niet doen..

Haha, leesplezier was er wel hoor!
      Netjes..
      Ik ben nooit sarcastisch..

Comment

Het is allemaal niet zo moeilijk Met een beetje klooien bereik je al een hoop

Comment

Kijk Beuner dat doe je goed man!
          Netjes alles, voor de volgende keer mischien een ander filter, en de wiet invriezen!

Comment

Jep want daardoor laten de kristallen makkelijker los

Comment

Footer Left Ad

Collapse
            Bezig...
            X