Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Butaangasolie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Butaangasolie?

    Korting op 420shop

    #2
    Je kan er gas doorjagen net zolang het er kleurloos uit komt. Zolang het goudbruin is van kleur zit er olie bij.

    Ik zou 300 ml pakken, hoeft niet de hele bus te gebruiken, als er geen olie meer komt stop je gewoon.

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Ah ok morgen eens proberen dat ze daar nog. 20 gram indoen in die honey bee extrator is die dan helemaal vol die buis en moet je iedere keer nieuwe filter steken of ja je een paar keer na elkaar zelfde filter gebruiken of kan je van een koffiefilter ook e filter maken?

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Koffiefilter inderdaad, ik heb een honeybee gemaakt van een oude bellenblaas en daar knipte ik altijd een filtertje voor. Filter vervang je als het vies is, een koffiefilter is maar 1 x te gebruiken.

        Zou de buis niet te vol doen en niet te hard aankloppen, dan gaat het klonteren.

        Doe het buiten en gebruik geen open vuur maar een elektrisch kooktoestel. Rook niet tijdens het maken.

      #4
      Ok had gezien op U-tube dat ze een bakje met kokend water gerbruiken en daar je plateau daar inleggen en zo laten verdampen en nog een nachtje laten liggen voor alles van butaangas eruit. En dan gewoon verzamelen zekers. Moet je dan nog iets doen ermee. Heb gezien na het afdoen dat ze dat verwarmen zodat het van je spatel loopt of gewoon direct in een doosje stoppen?

      Comment


        #5
        Kokend zal niet nodig zijn maar aux bain marie verwarmen inderdaad. Zoals ik al zei doe je dat elektrisch, ga niet liggen klooien op je fornuis maar ga naar buiten.

        Als hij een nachtje heeft gestaan kan je m weer aux bain marie opwarmen en eruit schrapen. Bewaren kan in een siliconen bakje. Ik smeer m uit op bakpapier. Als ik dan wat wil gebruiken ervan dan houd ik de aansteker eronder en dan wordt ie vloeibaar. Dan rol ik mijn joint erdoor.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #6
          Ik laat het weten na dat ik het gedaan heb bedankt voor de info allezins.

          Comment


            #7
            Proper Butaan gebruiken waar geen geurstof aan is toegevoegd.

            Comment

            Bezig...
            X