Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste knip afval voor droge kief hash?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste knip afval voor droge kief hash?

    Korting op 420shop
    Goedemorgen Ik ben dus aan het klooien met eigen pollinator maken nou is het voor mij niet duidelijk of ik knipafval eerst moet droogen en dan invriezen of dat ik vers knip afval bevroren kan gebruiken? We hebben het hier over normale hash maken van droge kief dus geen bubble hash, droogijs, live resin etc. Want daar zijn de meeste wel over eens dat het beter is om vers bevroren afval te gebruiken en tevens genoeg informatie over te vinden.

    #2
    Eerst drogen, en dan invriezen.

    Met nat-ijs methode droog ik alleen, mede omdat de vriezer op dat moment vol ijsklontjes ligt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Kan je nog sneller reageren bedankt! Nou dat is duidelijk. Is hier verder een reden voor? Vind de wetenschappelijke info altijd nog wel interessant erover. Nat-ijs methode bedoel je bubble ice hash mee neem ik aan? En als je vriezer niet vol lag met ijsklontjes zou je liever vers invriezen?

      Heel wat vragen weer

      Ps: vraag me af of het ook mogelijk was om hash te maken met gedecarboxyleerde wiet door dat te droog zeven of zeg ik nou iets heel stom?
      Last edited by QnQ; 10 June 2020, 22:04.

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Nee,ik zou niet vers invriezen. Als dat ontdooit tijdens verwerken wordt dat slap.
        Optimaal zou zijn eerst drogen, daarna invriezen.
        Maar dat invriezen heb ik nooit gedaan, ik weet niet of dat echt nodig is in mijn geval.
    Bezig...
    X