Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MIJN ZELFGEMAAKTE HASJ PERSER !!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    MIJN ZELFGEMAAKTE HASJ PERSER !!!!!!

    Korting op 420shop
    Hallo ik heb plantjes staan en wil van mij knipafval natuurlijk hasj maken!
    En daar..hoort een hasj perser bij. Ik show nu een verslagje met pics
    Van mijn zelf gemaakte Hasj Perser !! Op de eerste foto staan nummers bij wat het is..
    Hier de nummers en de uitleg :

    1 = Een stuk van een marmere tafel
    2 = Een metalen asbak ( stevig en best dik )
    3 = Is een speciaal sponsje waarbij ik een gat heb ingemaakt en het sponsje door midden heb geknipt
    4 = Een rond metalen plaatje uit een pc ( die zwarte rand erin is magnetisch )
    5 = Een grote perser voor bijv knoflook enz..

    EN HIER MIJN FOTO'S IN STAPPEN VAN MIJN ZELF GEMAAKTE HASJ PERSER !!

    http://www.mijnalbum.nl/Album=PGH3IRVD

    P.S Ik had nog wat vraagjes. Kan ik ook een koffie zeef ofzo gebruiken? Of moet ik echt een fijne fijne zeef hebben?
    Als ik het knipafval heb ingevroren en gezeefd kan het toch ook in bijv : folie goed strak inpakken en dan persen
    Of kan het ook in bijv : Een plastic zakje wat aan de onderkant van elk pakje sigaretten zit inpakken?

    Drop je meningg over mij perser en alvast thnx !!

    Greeetz smokerr.

    #2
    Re: MIJN ZELFGEMAAKTE HASJ PERSER !!!!!!

    Klinkt leuk maar ik zie geen fotos

    Peace

    Comment


      #3
      Re: MIJN ZELFGEMAAKTE HASJ PERSER !!!!!!

      Joo ik wil alles erop zette heb 9 pics alleen ik kan er maar 3 uploaden?
      Kan je me helpen hehe

      thnx! Greetz
      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
      Klinkt leuk maar ik zie geen fotos

      Peace

      Comment


        #4
        Re: MIJN ZELFGEMAAKTE HASJ PERSER !!!!!!

        Via http://www.mijnalbum.nl kan je een persoonlijk fotoalbum aanmaken.
        Daar kan je dan fotos uploaden, de Locatie code (Rechtermuisknop, eigenschappen, LocatexCodexx) zet je dan tussen de IMG tags [img]xxxxxDezexxxx[/img]


        Peace

        Comment


          #5
          Re: MIJN ZELFGEMAAKTE HASJ PERSER !!!!!!

          hey Smokey !! Het is gelukt kijk maar en geef je mening.
          P.S kan je wat info geven op mijn vragen?
          De laatste aliena. Alvast thnx!

          Greetz smoker
          Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
          Via http://www.mijnalbum.nl kan je een persoonlijk fotoalbum aanmaken.
          Daar kan je dan fotos uploaden, de Locatie code (Rechtermuisknop, eigenschappen, LocatexCodexx) zet je dan tussen de IMG tags [img]xxxxxDezexxxx[/img]


          Peace

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: MIJN ZELFGEMAAKTE HASJ PERSER !!!!!!

              Mooi gedaan . Heb je nog zo van die handige dingen in het vooruitzicht ?

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: MIJN ZELFGEMAAKTE HASJ PERSER !!!!!!

                Thanx!! nee man sorry haha maar ik had wel nog wat vraagjes aangezien jij meer verstand heb dan ik
                Ik heb die vraagjes bij deze topic staan. Onderaan om pcies te zijn ik hoop dat je antwoorden weet voor me!

                Greetz

                Smoker
                Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                Mooi gedaan . Heb je nog zo van die handige dingen in het vooruitzicht ?

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: MIJN ZELFGEMAAKTE HASJ PERSER !!!!!!

                  Had over je vragen gekeken . Heb er een sticky post bij gemaakt hasj maken kleine hoeveelheid had ik touwens aan nog leden beloofd .

                  Oorspronkelijk geplaatst door smoker026
                  Kan ik ook een koffie zeef ofzo gebruiken? Of moet ik echt een fijne fijne zeef hebben?
                  Met een kofie zeef gaat dit echt niet lukken.

                  Ik ben begonnen met een nylonkous van mijn vrouw . Ik had een liter fles de helf afgeknipt en gleuven in geknipt, de nylonkous over de fles getrokken. Deze constructie gemonteerd in een popcorn emmertje. In het deksel een gat gelijk aan de dop van de fles gemaakt, de flesdop door het gat en maar draaien voor een paar uur . Niet vergeten van je knipafval in de nylonlous te steken .

                  Nu maak ik gebruik van de shaker hash shaker

                  Oorspronkelijk geplaatst door smoker026
                  Als ik het knipafval heb ingevroren en gezeefd kan het toch ook in bijv : folie goed strak inpakken en dan persen
                  Of kan het ook in bijv : Een plastic zakje wat aan de onderkant van elk pakje sigaretten zit inpakken?
                  Je knipafval leg je in de diepvries omdat dan de harsklieren makkelijker loskomen.

                  Hasj maken:

                  Koude persing

                  De kristallen (harsklieren,polm) die je bereikt door het knipafval te zeefen doe je gewoon in jouw pers. Draai de pers aan zodat er druk wordt uitgeoefend. Wacht een half uurtje en draai nog eens aan. Wacht vervolgens nog een half uurtje en klaar is de hasj.

                  Warme persing

                  De kristallen gieten je in een plastieken zakje zorg wel dat het een plastieksoort is zoals we rond een pakje sigaretten vinden
                  Last edited by Jointjedraaien; 15 May 2011, 05:12.

                  Comment

                  Bezig...
                  X