Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasj maken kleine hoeveelheid

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Hasj maken kleine hoeveelheid

    heb gister geprobeert om hasj te maken met een kleine hoeveelheid
    maar het wil niet echt goed bruin worden.
    wat doe ik verkeerd?

    Comment


      #77
      Re: Hasj maken kleine hoeveelheid


      GrZ

      Comment


        #78
        Re: Hasj maken kleine hoeveelheid

        kan niet w8en om het uit te proberen
        denk je dat ik aan 15 gram gruis genoeg heb om een beetje fatsoenlijk blok hasj te krijgen?
        vroeger toen ik nog jonger was ging ik wel altijd de hasj uit de houten grinder schrapen ;p
        door de wrijving tussen de randen ontstond er helemaal een hasjlaag aan de zijkant

        Comment


          #79
          Re: Hasj maken kleine hoeveelheid

          Laatst een film gezien via dit forum en daar laten ze in Marroko een hennep plantage zien. Deze maken dus hash. Hun geven aan dat je 1000kilo goed afval nodig hebt voor 1 kilo top hash en een paar honderd gram minder hash. Dus uit deze berekeningen heb je 100 gram top afval nodig voor 1 gram hash.

          Grtz Quattro

          Comment


            #80
            Re: Hasj maken kleine hoeveelheid

            haha facking chil! een zo'n gast hier heb een filmpje van youtube hoe iemand hasj maakt! op diezelfde manier ga ik het proberen als m'n oogst klaar is..

            met een jointje elke dag, ben ik elke keer weer lekker skaf

            Smoking marihuana , till I die

            Comment


              #81
              Re: Hasj maken kleine hoeveelheid

              ik had uit me grinder alle thc eruit gehaald in een plastic papier gewikkeld. daarna goed tot een pakketje gemaakt met plakband!
              toen had ik dat onder planken gelegd en daar ging ik opstaan.. toenhaalde ik het plakband eraf! zag er goed uit. mooi hashie!
              en die ga ik nu oproken
              met een jointje elke dag, ben ik elke keer weer lekker skaf

              Smoking marihuana , till I die

              Comment


                #82
                Re: Hasj maken kleine hoeveelheid

                Oorspronkelijk geplaatst door ruun51 View Post
                ik had uit me grinder alle thc eruit gehaald in een plastic papier gewikkeld. daarna goed tot een pakketje gemaakt met plakband!
                toen had ik dat onder planken gelegd en daar ging ik opstaan.. toenhaalde ik het plakband eraf! zag er goed uit. mooi hashie!
                en die ga ik nu oproken
                & hoe was de smaak?
                zelfde als je gewoon de pollen rookt waarscheinlijk
                zou het allezins zeer straf vinden als dat meteen een hasj smaakje gaat aan zitten zonder bijkomende verwerkingen

                Comment


                  #83
                  Re: Hasj maken kleine hoeveelheid

                  hee zon zeef kun je ook in een kook winkel krijgen voor de poedersuiker.
                  heb die al meerderekeren voor misbruikt .
                  gr chef

                  Comment


                    #84
                    Re: Hasj maken kleine hoeveelheid

                    Ik heb grote plannen, Ik ga lekker na de zomervakantie al het knipafval van een vriend van mij verwerken in hasj.

                    Comment


                      #85
                      Re: Hasj maken kleine hoeveelheid

                      Maar ik ben nog aan het twijfelen tussen de ice o lator en dit, maar het word waarschijnlijk toch dit omdat een ice o lator 80 euro kost

                      Comment


                        #86
                        Re: Hasj maken kleine hoeveelheid

                        panty met kleine maas, overal te koop en goedkoop en werkt perfect
                        niet al te moeilijk

                        Comment


                          #87
                          Re: Hasj maken kleine hoeveelheid

                          @steef010 Neem is een kijkje in het topic van Monty. In mijn ogen een prima alternatief voor een ice-o-lator.

                          Comment


                            #88
                            Re: Hasj maken kleine hoeveelheid

                            Ik heb samen met een maat van het weekend ice gemaakt van de eerste oogst Lowryder , we hadden 24 planten van 30 / 45 cm hoog vol met kristallen, we kweken elk jaar een paar planten puur alleen voor het maken van Ice-o-late , we hadden 79 gram droge ice-o-late in het totaal , 2 verschillende zeefen dus 2 kwaliteiten
                            Heerlijk spul en als je dan rekening houdt met een shop prijs van tussen de 20 en 30 euri's hebben de zakken zich snel terug verdient

                            Ajo
                            Ventje
                            Living in Second live for real

                            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                            Comment


                              #89
                              Re: Hasj maken kleine hoeveelheid

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ventje View Post
                              Ik heb samen met een maat van het weekend ice gemaakt van de eerste oogst Lowryder , we hadden 24 planten van 30 / 45 cm hoog vol met kristallen, we kweken elk jaar een paar planten puur alleen voor het maken van Ice-o-late , we hadden 79 gram droge ice-o-late in het totaal , 2 verschillende zeefen dus 2 kwaliteiten
                              Heerlijk spul en als je dan rekening houdt met een shop prijs van tussen de 20 en 30 euri's hebben de zakken zich snel terug verdient

                              Ajo
                              Ventje
                              Ik weet niet waar jij je ice haalt voor 30 euro :O Afzetter shop.

                              Kan je hier gewoon halen voor 14 per gram.

                              Comment


                                #90
                                Re: Hasj maken kleine hoeveelheid

                                z'on zeefdruk gaas kost erg veel... gelukkig werk ik in bedrijf waar ze die maken... kan je zeef of ice o lator zakken van maken.. beide zijn even goed... suc6

                                Comment

                                Bezig...
                                X