Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasj maken kleine hoeveelheid

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hasj maken kleine hoeveelheid

    Korting op 420shop
    Dit zijn de eenvoudigste manieren van hasj maken. Ideaal voor kleine hoeveelheden .

    Hasj maken:

    Je knipafval leg je altijd in de diepvries omdat dan de harsklieren, polm, kristallen makkelijker loskomen.

    Koude persing

    De kristallen (harsklieren,polm) die je bereikt door het knipafval te zeefen doe je gewoon in een pers, tussen bankschroef, onder tafelpoot, .... zodat er druk wordt uitgeoefend. Heeft een licht bruine kleur. Word ook skuff genoemd, laat het je smaken .

    Warme persing

    De kristallen giet je in een plastieken zakje zorg wel dat het een plastieksoort is zoals we rond een pakje sigaretten vinden dit mag ook gebruikt worden natuurlijk. Dit plooien we dan op zodanig dat we een vierkant blokje overhouden en kleef het vast met plakband. hier rond komt het stuk papier bvb van een krant dat we dubbel gebruiken plooi dit papier rond het plastieken pakje en plak opnieuw vast.
    Stop nu het pakje onder de kraan met warm water en laat dit indringen in het papier. Het water zorgt ervoor dat het plastiek niet kan smelten!

    Manier 1Manier 2

    Bak de pakjes in een oude koekenpan tot het papier zwart begint te worden. Pers de warme pakjes daarna door er met een deegrol, fles over heen te rollen, door er op te staan, onder tafelpoot, tussen bankschroef of met een hydraulische pers. Laat de plakjes nog een nacht onder druk staan zodat de olie zich goed kan verspreiden en plakjes hasj een mooi glanzend oppervlak krijgen. Veel plezier ermee .

    Manier 3

    Stop het pakje in je schoen, loop er een dagje mee rond Door wrijving van je voet en de hitte krijg je een mooi half-donker hasje.

    Zie ook de Hash shaker

    Grtz
    Last edited by Jointjedraaien; 6 June 2011, 16:52.

    #2
    Re: Hasj maken "kleine hoeveelheid"

    Thnx ik heb alles wat ik nodig heb behalve het knipafval
    Dus nu maar wachten haha ik laat het je horen en maak er pics van
    Hiet KAN haaast niet mis gaan!

    Greetz
    Last edited by westport; 20 August 2009, 10:45.

    Comment


      #3
      Re: Hasj maken "kleine hoeveelheid"

      Waarom gebruik je de quote functie ? Aangezien er geen post tussen die van jou en bobo zit is het niet nodig lijkt me...

      even de tekst tussen de weghalen
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Hasj maken "kleine hoeveelheid"

        heb er een filmpje van gevonden, is bijna op jou manier.



        veel kijkplezier.

        Last edited by bobo; 12 October 2008, 01:19.

        Comment


          #5
          Re: Hasj maken "kleine hoeveelheid"

          zeker een goed filmpje maar waar haal je in godsnaam zo een zeef vandaan ja een ice o lator maar kan je niet zelf zo iets maken
          Schutto In tha house

          Comment


            #6
            Re: Hasj maken "kleine hoeveelheid"

            In de hobby winkel om een zeefdoek gaan, word gebruik in de verfkunst. Je kan ze in verschillende mazen (grof,fijn) krijgen.

            Grtz

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Hasj maken "kleine hoeveelheid"




                ik ga denk ik vanm ijn volgende kweek de snowwhite of als ik daar nog mee mag beginnen me white widdow kweek heb vandaag me white widdow zaadjes van de greenhouse binnen duss ik wil zeker een x hasj maken
                Schutto In tha house

                Comment


                  #9
                  Re: Hasj maken "kleine hoeveelheid"

                  Zodra ik knipafval heb ga ik ook eens aan de slag, ben erg benieuwd!!

                  jij ook succes dude!!



                  Edit: zeegdruk-screen 43 T maaswijdte (das dus 43 draadjes per cm2) iets wat er op lijkt kan natuurlijk ook! hoe zachter je klopt hoe zuiverder de hasj is die er uit valt. Hoe harder je klopt, deste meer bladafval komt er mee, en onzuiverder word je hasjh. De kwaliteit neemt af.

                  Comment


                    #10
                    Re: Hasj maken "kleine hoeveelheid"

                    Misschien een stomme vraag, maar wat is nou precies knipafval? De bladeren die je over houdt (dus gewoon van de plant af), of het afval wat je krijgt na het drogen en bijknippen van de toppen?

                    Comment


                      #11
                      Re: Hasj maken "kleine hoeveelheid"

                      Kan je beide gebruiken, zolang er maar trichomes/kristallen op de bladeren zitten kan je deze gebruiken. (Dus je kan ook weed gebruiken )

                      Peace

                      Comment


                        #12
                        Hoelang zou de knipafval in de diepvriezer moeten?
                        grtzzz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Maakt niet uit, hoe langer hoe beter .

                          Grtz

                          Comment


                            #14
                            ik heb er ook al een paar zakjes in liggen

                            Comment


                              #15
                              hoi leo28 hoe lang leg jij ze ongeveer in de diepvriezer?
                              grtzzz


                              Hoi bobo dus 12 uurtjes zou voldoende moeten zijn?
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X