Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ketama hasj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ketama hasj

    Korting op 420shop
    Hey, iemand ervaring met ketama hasj? Volgens de verhaaltjes heb ik ketama import hasj , ik vind het lekker smaken en ik kan er hevig stoned van worden.

    Het lijkt juist hetzelfste als deze blok:

    Denk je dat het kwaliteit is ? beter dan afgaan ofzo ?
    Het was ook redelijk duur (5de g)

    #2
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: ketama hasj

      Ik rook al 25 jaar Ketama. Prima haschje. Je hebt er wel veel te veel voor betaald alhoewel er ook verschil i kwaliteit tussen ketama en ketama zit. De eerste klop noemen ze 00 das de beste kwaliteit en die komt marrokko niet uit (chokolata) vervolgens klopt men de hele batsch weer en dan komt er 0 kwaliteit vanaf. Dit is de beste export ketama die je kan krijgen buiten marokko. Vervolgens klopt men de gehele batsch nogmaals dit is dan kwaliteit 1. Zo gaat dat verder met kwaliteit 2 3 4 5. Hoe hoger het getal hoe meer plantresten erinzitte en hoe groenen de hasch uitziet en smaakt. Voor een goede ketama ) of ! betaal je 3 tot 4 euro / gram. 5 euro de gram is veel te duur voor ketama wat maar een gewone klophasch is.

      Comment


        #4
        Re: ketama hasj

        ben vandaag wat ketama gaan halen in de shop ,ik moet zeggen dat de kwaliteit van mijn ketame tog wel 5x beter is , met 0.3g ben ik 3 uur echt ko.
        en nee het is geen reclame , nu voel ik me nog beter hehe

        Comment


          #5
          Re: ketama hasj

          Ik krijg bij ketama een heel appart soort stoned zijn.
          Intenser dan bij de meeste andere soorten.
          Het geeft mij ook een beetje het gevoel of ik een adrenaline kick krijg.

          Comment


            #6
            Re: ketama hasj

            Ik wist niet dat hasj zo goedkoop was, 3 euro per gram?

            Comment

            Bezig...
            X