Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vibleator teleurstellend😔

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vibleator teleurstellend😔

    Korting op 420shop
    Geen idee wat er verkeerd gaat met de bubleator b-quick al 2 maal de machine met 360g ingevroren trimafval (suikerblaadjes en popcorn buds). Dit is het resultaat… . Iemand ook zoiets meegemaakt? Een machine dat me totaal 220eu gekost heeft verwacht ik wel veel beter… .
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    De dope minstens 24u laten vervriezen
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #3
      Ik heb m zelf ook.

      De bubbleator is niets meer dan een glorified campingwasmachine. Als het nog kan zou ik hem retourneren en een campingwasmachine halen, want die zijn stukken goedkoper.

      Bij de bubbleator raden ze je aan om al je knipafval in een grote filterzak in de wasmachine te doen. Dat is slecht voor het proces, omdat er dan geen draaikolk met knipafval ontstaat waarin de trichomen worden losgeslagen.

      Met 360 gram gedroogd knipafval zou je moeten kunnen rekenen op zo'n 10-20 gram hasj afhankelijk van kwaliteit etc.

      Verder kan er veel fout gaan. Te veel agitatie is niet goed, te weinig ook niet, te veel water is niet goed, te weinig ook niet, te veel ijs is niet goed, te weinig ook niet.


      Kijk deze video eens en vraag jezelf af wat je allemaal fout gedaan hebt. Frenchy is de koning op t gebied van t maken van hasj, alles wat hij erover zegt mag je aannemen als dogma's.
      Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        En die ronde plastiek heb je die er ook in gedaan? Ik ga nog eens zonder proberen

      #4
      Ok. Voor degene die deze topic lezen. Gebruik de bubbleator biet met deze plastiek. Nergens wordt beschreven voor wat deze dient maar het is beter zonder ik stuur zo rap mogelijk het verschil.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        die zat er bij mij niet bij.

      #5
      Dit is na 1 keer zonder deze plastiek.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #6
        Het eind resultaat. Mijn piramide zak is open gegaan. Echt jammer of ik ging er meer uit gehaald hebben. Het bovenste is hierdoor echt groen. Nuja kief zal ook wel iets doen hoop ik.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #7
          420 natte trim die na dat het op de weegschaal is geplaatst, in de diepvriezer geplaatst is. Al veel meer blij met dit resultaat

          Comment


          • parakweker
            parakweker commented
            Editing a comment
            En nu nog een keertje zonder die piramidezak. Dan heb je 3x zoveel. Ik heb een stukje uit die piramidezak geknipt en dat met ductape strak geplakt over het roostertje waardoor het water stroomt zodat ie niet verstopt raakt.

          #8
          parakweker ik heb de trim weg gedaan omdat er enkel groen kief uitkwam jammer genoeg. De zakjes uitgezpoeld maar nog vuil, nu even kijken waar ik alcohol kan kopen om verder op te schonen…

          Comment


          • parakweker
            parakweker commented
            Editing a comment
            Groene kleur betekent teveel agitatie volgens mij, wanneer je het opdroogt trekt die kleur er echter nog wel uit

          • parakweker
            parakweker commented
            Editing a comment
            https://www.amazon.nl/Isopropanol-Is...s%2C100&sr=8-5 deze is lekker voordelig

          • parakweker
            parakweker commented
            Editing a comment
            Je moet de filterzakken eigenlijk tussen elke was door daarmee schoonmaken, ga maar een keer rustig voor die video zitten die ik deelde daar zal je veel van opsteken

          #9
          Die bubbleator schoonmaken dat zal ook nog een leuk karweitje zijn😟

          Comment

          Bezig...
          X