Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trimbin hasj van knipafval

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Trimbin hasj van knipafval

    Korting op 420shop
    IMG_20220921_110139.jpg IMG_20220921_110139.jpg IMG_20220921_111115.jpg ​​​​​​

    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    #2
    +/- 100g knipafval, laten uitdrogen en vervolgens in de vriezer gestopt omdat trichomen sneller losslaan van de toppen wanneer ze bevroren zijn.

    Had er al eens eerder mee geschud maar dat was vers knipafval en het moet wel echt kei en kei droog zijn kwam ik achter, anders laten de trichomen niet goed los.

    Prima manier van hasj maken, iig stuk minder moeite en arbeid vergeleken met de bubble hash methode.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    Comment


    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Lijkt wel een supergeconcentreerd topje. Heb je het al gerookt? Denk wel heel lekker

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Bubblehasj is stukken leuker om te roken dan om te maken, wat een kolerewerk is dat zeg!! Ziet er prima uit die hasj van je!

    #3
    Is meer kief of skuff dan toch? Trimbin is de max wel he, samen met de wedryer toffe bruikbare gadgets!
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #4
      Snuitje heb het kief tussen bakpapier gestopt en met een fles met heet water eroverheen gerold, het vervolgens op elkaar gedrukt en dat proces 3x herhaald en er vervolgens een bolletje van gerold. Smaakt super lekker ja!!

      Wesley pipes hasj is voor zover ik weet samengeperste kief toch? wat voor speciaals doet die wedryer dan? Ik hang t meestal gewoon aan wat wasknijpers
      Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Het is mij nooit gelukt droog gezeefde kief fatsoenlijk te persen op de wijze die jij beschrijft en goeie vette bubblehasj lukte dat wel mee. Maar ja, ook een aantal keren niet, terwijl ik dezelfde zakken gebruikte... Dus al dat kutwerk voor niks.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Idd pk, too high lol, omdat ik altijd iceolater maak dacht ik niet verder na . Dryer droogt snel en gelijkmatig altijd 3 tot 5 dagen, geen extra droogtent nodig ook, gewoon handig, net als de trimbin...

      #5
      Weet jij niks over dimethylether extractie!?

      Comment


      • parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        Nope, is dat hetzelfde als butaangas extractie? Die heb ik wel eens gedaan, maar kwam tot de conclusie dat ik extracties die als eindproduct olie hebben niet meer wil, omdat ik m'n thc/cbd producten graag rook, en olie roken bij mij voor een vervelende slijmerige hoest zorgde.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Bijna.

        Dme kan je alleen met glazen of
        metalen extractor gebruiken, plastic lost op.

        Het is schoner en levert meer op, je hebt ook geen nabewerking nodig en het verdampt sneller.

        Nu nog iemand die er al mee heeft gewerkt.

        Butaangas heb ik al gedaan en de smaak bevalt me niet.
    Bezig...
    X