Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kief met meeldauw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kief met meeldauw

    Korting op 420shop
    Goedeavond iedereen!

    Ik heb een koopje op de kop kunnen tikken en een grootte hoeveelheid wiet kunnen kopen, nadat ik de wiet zag wist ik direct waarom, het zat vol met meeldauw!

    Heb het dan met tegenzin aangenomen, maar ik had dit al eens eerder gehad en wist dat als ik alle wiet grind en door een kiefbox laat gaan de meeste meeldauw ervan was, en het was daarna een goed rokertje en een flinke stonedheid!

    Maar nu is die wiet op en zit ik hier met 5 tot 10 gram kief met meeldauw!! :-O
    Nu komt mijn vraag, ik heb een heleboel takken en kief/meeldauw en ik wou weten ofdat ik dat in ethylalcohol kon oplossen voor hasjolie?

    Zal die meeldauw mee in mijn hasjolie zitten of wordt dit niet opgelost?

    Bedankt alvast!

    #2
    Re: Kief met meeldauw

    Meeldauw is een schimmel dat rook je niet
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Kief met meeldauw

      Ik snap je niet.. :-S

      Mijn vraag is of meeldauw invloed zal hebben op mijn hasjolie en/of het mee geabsorbeerd wordt met mijn hasjolie?
      Last edited by ceBep; 30 May 2011, 22:35. Reden: verkeerd quoten

      Comment


        #4
        Re: Kief met meeldauw

        Je snap mij niet ! Planten waar meeldauw op zit gooi je weg....je pulk toch ook niet de schimmel van je boterham en eet hem dan op of rooster je boterham en dan opeten
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Kief met meeldauw

          Hahaha, Heb je groot gelijk in!

          Maar stel nu dat je een grootte hoeveelheid meeldauw met kief hebt, en zoals in mijn geval nix te roken, wat kan ik doen om toch nog een deftig rokertje op te leveren?

          Comment


            #6
            Re: Kief met meeldauw

            gewoon honybee extractordat je de meeldauw nog zagmeeldauw leeft van levende planten en gaat dood tydens het droogen.

            Comment


              #7
              Re: Kief met meeldauw

              Hmmm dat wist ik niet, ik zal mijn kief eens beschrijven, het ziet er bruin/groen uit alsof er veel plant materiaal bij zit, maar mijn kiefbox laat echt NIX van plant materiaal door want gebruik hem al meer dan een jaar en heb er altijd mooie bruine kief uitgehaald die goed rookt, en deze kief rookt dus TOTAAL niet tenzij je de vlam eronder houdt, maar de smaak die je krijgt bij uitblazen is echt GOOR, je wordt er wel stoned van waardoor ik wel denk dat er thc bij zit.. maar heb geen zin om al die kief met zo'n smaak op te roken..

              Bewerkt: ik wil het deze keer met ethylalcohol doen want heb slechte ervaringen met honeybee extractor, omdat ik altijd takken gebruik en daardooor is er veel lucht in de buis..
              Last edited by ceBep; 30 May 2011, 22:36. Reden: verkeerd quoten, lees de regels

              Comment


                #8
                Re: Kief met meeldauw

                aan taken heb je niksdat is takkenzooi

                Comment


                  #9
                  Re: Kief met meeldauw

                  Hahaha, Ik heb nog altijd de 'word-je-er-stoned-van-en-het-is-te-roken-dan-rook-ik-het' mentaliteit..

                  Ik heb dus al mijn meeldauw in mijn hand geperst en het gekke was dat de meeldauw aan mijn hand bleef plakken en niet in de hasj ging..
                  Heb uit ongeveer 7gram meeldauw met kief, 1 dikke hasj-joint gerold, die ik wel heel de tijd moest aansteken en nog altijd die gore meeldauw smaak, maar was wel meer stoned dan ik normaal ben..

                  Comment


                    #10
                    Re: Kief met meeldauw

                    Nieuwe ontdekking: van meeldauw sporen wordt je ook stoned

                    Ik zou het wegmikken.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment

                    Bezig...
                    X