Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Torentje voor ice o later bags

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Torentje voor ice o later bags

    Korting op 420shop
    Hallo,

    weet er iemand hoe je zooön torentje maakt voor ice o later bags.

    Natuurlijk kn je de bags rond een ketel doen en gewoon de bags eruit trekken maar dan moet je al het water erdoor persen.

    Op youtube heb ik gezien dat sommige eens soort torentje bouwen waardoor de bags van elkaar gescheiden zijn en het water er gravitair volledig doorloopt en je dus zelf niet het water moet doorpersen (en boven de ketel hangen waar je get water in giet)

    Iemand een idee hoe je dit maakt?

    #2
    Dit bedoel ik
     

    Comment


      #3
      Volgens mij zijn het gewoon emmers die op verschillende hoogtes zijn afgesneden.
      Zover ik het kan zien.

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Mja maar schuiven die dan geen 100% in elkaar

      #4
      Zijn emmers met een dubbele rand en dan niet.
      vaak de emmers voor mensen die auto detailing doen hebben dat.

      Comment


        #5
        Als je de 5 gallon zakken gebruikt kun je gewoon 5 gallon emmers kopen en het onderste deel eraf zagen. Werkt vele malen beter en vooral efficiënter als alle zakken in 1 emmer. Frenchy vertelt in zijn filmpjes ook waarom.
        Thepressclub heeft er ook een artikel over, zoek maar eens op stacking bucket method daar leggen ze het uit met plaatjes.

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Bedankt dit zoek ik

        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Ksnap het wel niet ze zeggen gwn iedere keer van boven 4a6 inch snijden (en maken dat nie scherp is zodat de zakken niet beschadigd). Dat is het gwn?

        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Ok die stapeld niet op een opvang bucket. Dan versta ik het wel een beetje denk ik
      Bezig...
      X