Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ice hasj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ice hasj

    Korting op 420shop
    Voor bubble hasj. Hergebruiken jullie het water of niet? Ik hoor de twee

    #2
    Droogijs hash.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Nee ice o later hasj

    #3
    Telkens vers water

    Als ik begin giet ik een ton vol met water waar ik het meeste van mijn ijs bij doe. Op die manier krijg je 'ijswater' en moet je BIJNA geen extra ijs in je machine gebruiken wat voor de kwaliteit ook beter zou moeten zijn. Heb mij ook zo een goedkope sproeier gekocht die ik dan makkelijk kan vullen in dat vat voor de zakken schoon te spuiten, echt een aanrader trouwens.. Sinds ik die sproeier heb is het een pak makkelijker alles uit de zakken te halen

    Uw emmer systeem dat ge wou maken heb ik ook al zien passeren, dat staat hier ook nog op de todo lijst

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Nodig niet maar ik vermoed dat de kwaliteit wel hoger ligt erdoor niets verloren tijdens het drogen. 1500eu voor enkel hasj te maken lijkt me wat teveel.

      Mja in de winter is het wel te doen zonder.

      Mits wat olanning want een ruimte op 13 graden krijgen met 40 a 50%vocht. Het mag zeker dan niet regenen.

    • DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      In de winter moet het zeker lukken, het is mij in de zomer al gelukt Gewoon alles snel genoeg in de vriezer stoppen, ook uw zeef en lepels die je gaat gebruiken. En als je aan het zeven bent en voelt dat het minder goed begint te gaan, alles terug de vriezer in.

      Als ik de filmpjes op YT mag geloven moet het met een droogvriezer inderdaad wel een plezier zijn. Welke hebt gij gevonden voor €1500 btw? Ben wel benieuwd want toen ik aan het kijken was vond ik er eerder die richting het dubbele gingen

    • DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Als je echt die ideale omstandigheden wilt voor te drogen qua temp/lv zou ik voor de koudste plek in huis gaan en daar je droogtent + ontvochtiger zetten. Zo ver ging ik nu wel niet
Bezig...
X