Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Curen rijpen knipafval?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Curen rijpen knipafval?

    Korting op 420shop
    Moet knipafval ook gecuurd worden ,als je er hash van wilt maken

    #2
    Volgens mij niet, je hebt namelijk alleen de trichomes nodig. Curen doe je om de chlorofyl af te breken, waardoor het de smaakt bevordert.

    Chlorofyl zit alleen in het blad, niet in de trichomes.
    Baking cookies in my MiniGrowBox .

    The ultimate growbox for one plant. ​​​

    Comment


      #3
      Nope, drogen en de vriezer in bij voorkeur.

      Comment


        #4
        Ik zou gwn nat de diepvriezer in. De blaadjes breken minder snel waarmee uw product minder snel poluted wordt en de triches verlies je niet door direct in te vriezen.

        Nuja dat is mijn voorkeur. Voor piatella vriezen ze ook direct in en dat is de shit😁

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Als je natte hasj maakt kan dat, maar voor droge hasj heb je droog afval nodig.

        #5
        Moet niet, mag wel



        Hoe langer je het laat liggen, hoe rijper (amber) de trichjes worden. Dit zie je vooral bij toppen wiet, minder bij bladafval. Dan komt er een gouden gloed over je wiet van het amber. Daar komen de Ketama Gold enzo vandaan. Mijn beste olie komt ook van deze goudwiet.

        Ik laat al mijn wiet en afval wat ik verder verwerk kurkdroog worden. Open pot op de verwarming dag vantevoren en je kunt het vergruizen zowat

        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Nee hoor, dat boeit niet zo. Mijn wiet weet maandag nog niet dat ie dinsdag olie wordt. Ik laat het zo lang mogelijk op de normale manier rijpen en amber worden, en klaar om evt te roken.

          Doen ze in marokko ook niet met hun hash bereiding. Daar drogen ze alles wekenlang in een schuurtje totdat het kurkdroog is, ik doe dat wat sneller op de verwarming. Zo verdun je de alcohol niet met water wat er toch weer uit moet.

        • DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Ieder zijn manier uiteraard, maar ik had het over kwaliteit dus Marokko als voorbeeld gebruiken gaat hier niet op. Tenzij je graag schimmel, e.coli, salmonella of andere nest in je hasj hebt..

          bron: google :> e.coli + hasj

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Misschien dat ie daarom zo goed is? πŸ˜€
          Voorbeeld is om aan te geven dat kurkdroog niks afdoet aan kwaliteit trichjes. Hoe men het verder verwerkt is aan een ieder

          Ik heb dat vaak met charas, die vingerhash. Lekker mengen met dode huidcellen, bacterien en weet ik wat allemaal. Schijnt je van het te zijn toch.
      Bezig...
      X