Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plastiek pressen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plastiek pressen

    Korting op 420shop
    Wat voor plastiek gebruiken jullie om de kief samen te drukken tot hasj?

    De bedoeling zou zijn om van mijn bubble kief temple ball hasj te pressen via een fles met warm water.

    #2
    Plastic?? Ik heb gewoon zo'n ding voor de grinder "hash". Aandraaien, in de oven, aandraaien, in de oven en misschien nog een keer en klaar.
    hasj-pers-staal.jpg
    Baas in eigen brein.

    Comment


      #3
      Als die bubbelhasj fijn genoeg is moet je dat zonder pers met je hand tot een bol kunnen kneden. Anders in een gripzakje stoppen en die in je schoen doen en daar op lopen.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


        #4
        Bioplastic
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


          #5
          Bedoel dit soort plastiek.
           

          Comment


            #6
            Ik heb dat ook paar x gedaan met die fles in het begin, gebruikte gewoon bakpapier tbh en werkt volgens mij evengoed. Enkel dat je het beter zal zien met die plastiek vermoed ik..

            Google 'plastiek mapje', misschien zoiets? Of vraag in de YT comments voor een amazon link

            Comment


            • NewNoobie
              NewNoobie commented
              Editing a comment
              DerpiE ja die 25x25 doeken heb ik ook deze keer gebruikt de vorige ronde had ik nog niet😅. Dit zal ook een wereld van verschil maken zoals je zegt.

              Bruinbakpapier, ik wist niet dat er verschillende soorten bakpapier was. Dank je wel 🙏

            • sprinterke
              sprinterke commented
              Editing a comment
              Bakpapier zonder parafine-laagje, belangrijk detail 😉

            • DerpiE
              DerpiE commented
              Editing a comment
              Moet eerlijk zijn dat ik de laatste 2x op wit papier liggen pressen heb, ging uiteindelijk ook. Scheurde wel iets makkelijker en rapper kreuken in.

              sprinterke Is dat die glanzende laag erbovenop? Ik zie het hier niet direct op mijn doos staan en papier blinkt niet speciaal dus tzal wel ok zijn I guess. Misschien toch is van dat perkamentpapier gaan halen dan.
          Bezig...
          X