Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help microplanning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help microplanning

    Korting op 420shop
    Een stap na het invriezen van bubblehasj is de kief terug raspen of zeven in kleine stukken.
    Man is dat lastig. Eerst met een zeef geprobeerd dat gaat tot het stukje wat klein wordt. Dan is het stukken lastiger.

    Ook een rasp geprobeerd. Wat lastig, grovere stukken en als het kleiner wordt kunnen mijn handschoenen nog beschadigd worden ook.

    Al mijn materiaal in de vriezer gestopt.

    De stukken die ik niet kleiner kreeg heb ik nu simpelweg op het bakpapier gelegd.

    Kan er iemand mij nog hints geven om alles zo klein mogelijk te krijgen?

    #2
    Never mind. Gemakkelijk is niet ingevroren en persen en ronddraaien met een lepel en vervolgens wat er aan plakt van scharten en opnieuw

    Comment


      #3
      Als je gedaan hebt, het meeste vocht eruit persen met die micron doekjes, daarna ff paar uur te drogen leggen in een koude & droge ruimte.
      Na die paar uur, zeef je alles NAT door een zeef en leg je het te drogen in je pizzadozen.

      Na veel gekloot op de manier die jezelf beschreef ben ik het laatste 2x nat beginnen zeven en gaat een pak makkelijker. Misschien iets meer verlies, maar weegt niet op tegen het gepruts dat je anders te wachten staat als je het 24u in de vriezer gelegd hebt..

      My 2c

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Op temperatuur (nat) vliegt de kief er gemakkelijker door de zeef. True.

        Ik hoop als ik straks press met plastiek en een warme wijnfles dat de hasj niet blijft kleven aan het plastiek zoals een twix die te lang in de broek gezeten heeft opent, anders ga ik echt gestresseerd gerakenšŸ˜…

      • DerpiE
        DerpiE commented
        Editing a comment
        Dan heb je wss niet de goeie plastiek gekocht

      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Ik heb andere gehaald ondertussen die plastiek die ik had was niet zo stevig. Bijna klaar met mijn tempelballenšŸ„³
    Bezig...
    X