Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afghan Hasjies

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afghan Hasjies

    Korting op 420shop
    Pakistaanse Hasjies, jammer dat ik niet kan meenemen
    Attached Files
    Last edited by Paffy; 17 July 2011, 11:27.
    Eens een paffer, altijd een paffer........


    #2
    Re: Afghan Hasjies

    Ohhhhhhhhhh lekkaaaaahhhh.

    Ziet er erg goed uit .
    Hoe is de smaak en de geur?

    Comment


      #3
      Re: Afghan Hasjies

      De donkere stukje op de rechter foto smaakt zoals afghan hash in NL Maar de stukken op linker foto en de zakjes op de rechter foto
      smaken erg zoet.
      Daar neem je gewoon een stukje van en een stuk sigaret en dat mix je dan zo in een ipv eerst te brokkelen echte zachte spul.
      effect is het gevaarlijkst als je niet oppast ga je zo neer met de 40 graden op je kop ghehehehe.


      Eens een paffer, altijd een paffer........

      Comment


        #4
        Re: Afghan Hasjies

        hahahahaha nee menemen zou ik maar nie doen

        maar dat zie er verdomt goe uit wat je daar heb

        rook zo
        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

        Comment


          #5
          Re: Afghan Hasjies

          Jhummy

          Comment


            #6
            Re: Afghan Hasjies

            Lol Gonzo is zo verleidelijk om mee te nemen maar wil geen gezeik ghehehehe is iets wat je niet makkelijk in NL zal vinden
            Pafft als candy weg ghehehehe
            Eens een paffer, altijd een paffer........

            Comment


              #7
              Re: Afghan Hasjies

              Ik heb zelf 10 gram meegenomen uit marokko. Geen probleem gehad, maar ze waren gewoon ook extreem lax met douane. Maar uit landen als pakistan zou ik het zeker niet proberen, zou nu zelf niet echt problemen willen krijgen daar.
              Stap voor stap geraken we er wel.

              Comment


                #8
                Re: Afghan Hasjies

                ik zou het risico niet neemen maar dat ziet er zeer lkkr uit

                Comment


                  #9
                  Re: Afghan Hasjies

                  Thnx gasten, heb meerendeels opgepaft en dan hetland snel verlaten ghehehe

                  Ik had best wat kunnen meenemen, douane was enorm laks op 3 vliegvelden

                  Het was errug lekkerde hasjies, nu weer thuis aan de mataro blue ghehhee

                  Eens een paffer, altijd een paffer........

                  Comment


                    #10
                    Re: Afghan Hasjies

                    Dat had je ook zomaar een hele avontuurlijke reis binnen een exotisch strafsysteem kunnen opleveren...

                    Tussenlandingetje en dan opeens zo'n hond voor je neus die uit z'n dak gaat zeker. Nee, de tijd voor op de man smokkelen is wat ongunstig

                    lekker dat je het "op de plek des onheils" heb kunnen roken man, hier zijn de autoflowertjes rijp.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Afghan Hasjies

                      Dat ziet er zeer mooi uit! Hoeveel betaal je eigenlijk voor Hasj en dergelijken in Marokko?
                      Is het daar echt veel goedkoper of eigenlijk een beetje hetzelfde?

                      Comment


                        #12
                        Re: Afghan Hasjies

                        Thnx Homegrown, 2 vierkante zakjes had mijn oom voor me gekocht voor 200 rupees nog geen 2eu wat de exacte prijzen zijn durf ik niet te zeggen gezien ik het altijd krijg als ik daar ben.
                        Maar het is ten alle tijden goedkoper waar het vandaan komt

                        Eens een paffer, altijd een paffer........

                        Comment


                          #13
                          Re: Afghan Hasjies

                          Zelf nog nooit hasj gerookt, maar wil dan ook dat mijn eerste hasj van mijn eigen oogst komt.
                          Maar als ie zo uitziet als de jouwe maakt het niet meer zoveel uit!

                          Comment

                          Bezig...
                          X