Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke alcohol om bag schoon te maken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welke alcohol om bag schoon te maken

Korting op 420shop
    Ik ga binnenkort voor de eerste keer bubble hasj maken, ik heb een aardig wat uren doorgebracht op youtube maar zit nog met een een vraag.

Frenchy gebruikt een bak met alcohol om de 25er te spoelen en zegt dat het noodzakelijk is, maar wat voor een alcohol gebruikt men daarvoor?
    Last edited by Skanti; 24 July 2025, 13:17.

Zolang je het niet nuttigd kan je het met de goedkopere optie doen die gewoon bij een drogist te koop is.

https://www.drogist.nl/chempropack-alcohol-ketonatus-96-1000ml.htm?gad_source=1&gad_campaignid=21176027982 &gbraid=0AAAAADpSK7xspZGKtyUjfJyuHMPIkzCyh&gcli d=C j0KCQjws4fEBhD-ARIsACC3d29jevi59WUBfozuJV6KlVFvcIALxHKXcf1_Rj-dufCnk-Xa0DEqYAkaAlLbEALw_wcB

Daarna ff afspoelen met water en laten drogen

Note; Maak hier GEEN Olie van!

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Goeie noot!

• PH donner
      PH donner commented
      Editing a comment
      Je moest ze de kost geven 😬

Spiritus
    Baas in eigen brein.

Comment

Isopropyl.
      Daarna wel afspoelen met gewoon water.

Comment

Bedankt, ik heb de bovenstaande link gebruikt.

Ik vond het nogal wat werk voor weinig opbrengst, nu had ik niet de ideale omstandigheden dat zal ook hebben meegespeeld. Geen camping wasmachine, en het was ook nogal warm waardoor het water niet lang ijskoud bleef.

Al met al voor herhaling vatbaar maar dan in de winter in de schuur.

Comment

• parakweker
          parakweker commented
          Editing a comment
          Ja ik vond t ook niks, zelfs met wasmachine en ijsblokjes. Veel te veel werk voor weinig opbrengst. Ben overgestapt naar dry siften met een TrimBin en bevroren knipafval, 10x sneller voor (naar mijn mening) veel lekkerdere hasj.

• Skanti
          Skanti commented
          Editing a comment
          Ik heb 4 zakken ijsblokjes gebruikt maar het was niet genoeg om het water echt koud te krijgen.

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Dan is droogijs methode beter voor jou.
      Bezig...
      X