Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadwiet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadwiet!

    Korting op 420shop
    Hi

    Sommigen van jullie weten dat ik deze zomer een aantal Lowrider#2 dames geoogst heb.
    Deze zaten vol met zaad.
    Je hoort mensen dan gillen: " gatverdamme hoofdpijnwiet", of "die wiet is niet potent".

    Dat zijn natuurlijk indianenverhalen want als je de zaadjes niet meerookt heb je gewoon een lekker wietje.
    Maar goed inmiddels heb ik ook wat Shiva wiet liggen die ik meestal rook.

    Ondertussen had ik alle resten van de LR#2 zaadoogst nog in een zakje liggen.

    Jullie weten nog wat er aan mn vingers zat?



    Juist, heerlijke zwarte plakhash. Heerlijke stoney high...

    De resten zijn natuurlijk kurkdroog dus ik besloot om een testje te doen en kocht een klein hasjzeefje bij Azrius. Heb nog wat aan de grinder zitten denken maar dat zijn wel heeeel kleien hoeveelheden.

    Gisteren en vanmorgen heb ik alle zaadiwet van de LR#2 (snel) gezeefd. De hasj die er af komt is werkelijk fenomenaal!
    Heerlijke poederpolm, beetje persen en voila, je eigen LowLandsMaroc!



    Heb dus geen foto gemaakt van het geperste spulletje, vergeten. Maar ik heb er gisteren een jointje van gerookt en het komt als een raket binnen!

    Dus gooi geen wiet weg, ook geen zaadwiet, maak je eigen hasje!

    Succes met alles,
    Buizerd

    #2
    Re: Zaadwiet!

    Ziet er verdomd goede polm (skuff, kristalen, harsklieren) uit, stevige roker denk ik wel .

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Zaadwiet!

      Damn, ziet er heel goed uit Buizerd.
      Mooie kristallen heb je daar
      Toppie

      Peace

      Comment


        #4
        Re: Zaadwiet!

        Dank! Ja het is echt knetter!
        Smaakt heerlijk..

        Ik heb dit toch liever dan die water/ice-hash, althans dat denk ik misschien smaakt dat eender maar mn gevoel zegt dat dit wel de bom is.

        Zwarte zachte hash zoals vroeger afghaan had altijd de voorkeur maar dit is ook werelds!

        Cheers
        B.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Zaadwiet!

            dat ziet er best uit lijkt een beetje op een vergrote konijnenkeutel ltr
            Schutto In tha house

            Comment


              #7
              Re: Zaadwiet!

              Tis waar je van houdt he emiel!

              @Zion
              http://www.azarius.nl/headshop/extracti ... th_magnet/



              Moet eens uitzoeken waar ik deze doeken kan kopen dan kan ik zelf ook grotere zeven maken voor als ik grotere hoeveelheden heb.
              Als je de doos vult met toppen/knipafval en daarna op de wasmachine zet hoef je zelf niet te schudden!

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Zaadwiet!

                  Die doeken zijn niet goedkoop, maar ben er van overtuigd dat er best wat winstmarge in die 18 euro zit hoor..
                  Maar goed voor mijn kleine hoeveelheden en als experiment is het een goede prijs.

                  Daar ga ik geen honderden euros uitygeven aan een pollinator.

                  Toppen/afval goed drogen en verkruimelen, dan zeven maar!

                  Comment

                  Bezig...
                  X