Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

paar planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    paar planten

    Korting op 420shop
    Goede avond ik heb een vraag bij mij in de buurt ligen zoon 40 planten van ongeveer 1m50 ze hebben de grote topen er uit ge Knipt en er ziten nu nog topjes in van ongeveer 2 cm met best veel thc hoe kan ik daar hasj van maaken op een Makelike manier zonder dat je veel nodig heb gr ronnie

    #2
    Re: paar planten

    Als ik dit goed lees, heb je deze ergens gevonden, en is de kweker in facades aan het oogsten, zijn plan is wrs om deze nog te laten rijpen. of vergis ik me ....
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: paar planten

      nee ze zijn echt ge dumpt ligen in bosjes maar vind het zonden om ze te laaten rotten darom vroeg ik wat je er mee kan doen de topjes zitten vol met thc haartjes en ik heb geen ervaring met hasj maaken en ik heb er niets voor ze zijden tegen mij dat je de topjes in de alchol moet legen en dan dag laaten staan en dan persen maar weet niet hoe ze dat doen darom vroeg ik wat uitleg ps sorry voor de spel fouten

      Comment


        #4
        Re: paar planten

        Pas maar op dat niemand je ziet daar, anders heb je straks oom agent op de stoep staan en krijg je een proces verbaal voor 40 planten.
        Hoe je hash moet maken staan hier al genoeg topics over toch ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: paar planten

          Grote vuilniszak meenemen, strippen van alle toppen en alleen de takken achterlaten.
          Daarna vermalen en ice-o-lator van maken lijkt me. Als je er niet zoveel geld aan wil uitgeven
          zou ik gewoon een grote zeef kopen, de planten laten drogen en bevriezen en er zo hasj van maken.
          Moet wel even zeggen dat dit redelijk verdacht klinkt, zomaar ergens 40 goede planten vinden.
          Let op of er geen anderen in het spel zijn.

          Comment


            #6
            Re: paar planten

            te lui om alle kleine topjes weg te knippen en te lax/haastig om alles op te ruimen... misschien was het je buurman ?
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment

            Bezig...
            X