Mededeling

Collapse
No announcement yet.

droogijs hasj met Ice-O-Lator

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

droogijs hasj met Ice-O-Lator

Korting op 420shop
    Hoi,

Wij hebben binnenkweek planten geoogst (wel zonder lampen, gewoon van april - september achter raam laten staan ). Enfin dat is allemaal heel goed gelukt maar nu zitten we met die restafval. Aangezien het vrij simpel eruit zag willen we het dus eens uittesten om hasj te maken met droogijs en m.b.v. een Ice-O-Lator. Ik zie dat helemaal zitten buiten dat ik niet echt weet welke micron waarde van Ice-O-Lator ik zou nemen.
    Ik heb hier volgende van gevonden:

- 220 micron laat grootste (vb. binnen-plant materiaal) kristallen door, vangt vuil en takjes op
    - 185 micron laat grotere (vb. buiten-plant materiaal) kristallen door, vangt vuil en takjes op
    - 90 micron vangt alleen de grootste kristallen op (bevat hoge hoeveelheid actieve ingrediŽnten)
    - 70 micron vangt alle grote kristallen op (vb. binnen-plant materiaal)
    - 45 micron vangt alle kleinere en grotere kristallen op (vb. buiten-plant materiaal)
    - 38 micron vangt de kleinste kristallen op, waarbij de actieve ingrediŽnten nog de moeite waard zijn

Maar ik zou nog geen idee hebben wat voor zak ik zou nemen aangezien wij maar 1 zak nodig hebben voor mee te shaken, de grootste zodat je het meeste eruit haalt maar dan heb je ook veel rotzooi ertussen of de kleinste maar dan heb je net heel weinig of ... ?

Iemand een suggestie of enige raad?

Thnx!

Re: droogijs hasj met Ice-O-Lator

120 tot 80 micron

Comment

Re: droogijs hasj met Ice-O-Lator

Ok thnx voor snelle reactie! 90 it is ^^

Comment

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X