Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van te droge Hasj weer een plak maken ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Van te droge Hasj weer een plak maken ?

    Korting op 420shop
    Hi !
    Ik heb dus laatst een grotere hoeveelheid hasj gekocht.
    Helaas een miskoop Heb het idee dat ik het gewoon weg kan gooien.
    Maar misschien kunnen jullie me nog helpen !

    Ik heb grote droge brokken hasj. Zodra ik op de hasj duw. Valt deze uit elkaar tot een soort stof /korreltjes.
    Aangezien ik dit totaal niet handig vind wil ik graag van die korretjes/stof weer een plak maken.
    Is dit nog mogelijk? Of kan het gewoon de vuilnisbak in ?

    Dacht goedkoper uit te zijn..Maarjaa weer wat geleerd dat wel .
    Maar hoop dat jullie nog tips hebben om het eventueel nog te reden.

    Het is wel sterke hasj want werd er wel na het roken goed stoned van.
    Maar het is op deze manier niet makkelijk te bewaren !

    Alvast bedankt

    #2
    Re: Van te droge Hasj weer een plak maken ?

    malen, evt mixen met nederhasj, ieniemienie beetje water erbij, warm maken, persen.

    warmmaken > inpakken in cellofaan of hoe heten die knisperzakjes ook alweer, dat in kranten en daar dan de strijkbout op, of effe op de kachel. gelijkmatig verwarmen.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Van te droge Hasj weer een plak maken ?

      Inderdaad verwarmen en dan goed druk op zetten
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: Van te droge Hasj weer een plak maken ?

        Wat is dat nu voor idiote vraag: je koopt hasj waar je stoned van wordt, wat uiteindelijk de bedoeling is, toch? Je gekochte hasj verkruimelt/valt uiteen. Welnu, je wilt hiervan opnieuw een plak maken. De noodzaak daartoe vermag ik niet in te zien. Want bij de volgende joint moet je de kruimels, waarvan je een plak hebt gemaakt opnieuw verkruimelen. Ik snap trouwens ook het verschil in moeilijkheidsgraad niet tussen het bewaren van verkruimelde hasj en een plak hasj.
        Ik zou zeggen: maak een topic aan, waarbij je je probleem uiteenzet. Bijvoorbeeld met het opschrift: "Het verschil in moeilijkheidsgraad tussen het bewaren van verkruimelde hasj en plakken hasj".

        Comment


          #5
          Re: Van te droge Hasj weer een plak maken ?

          Je kunt verkruimelde hash wel lekker stealth bewaren in een peper-en-zout vaatje.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Van te droge Hasj weer een plak maken ?

            goh, we waren laatst bij QnQ aan het eten en die had e te aparte peper joh... na het eten van dat spul is de partnerruil he-le-maal niet meer van de grond gekomen, alleen maar zitten lachen en drie keer naar het tankstation geweest om bergen chocola te kopen
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Van te droge Hasj weer een plak maken ?

              Die ervaring is niet echt triest. Ooit gingen vrouwlief en ik naar een parenclub. Vrouwlief werd tien keer genomen en ik werd bij voortduring afgewezen. Toen we nadien thuis gingen slapen en ik ook eens aan de beurt wilde komen had vrouwlief slaap. Zullen we JD-parenweekendjes gaan entameren?

              Comment


                #8
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Van te droge Hasj weer een plak maken ?

                  Hij heeft dus ongeperste pollen gekocht, prima dus want dan kun je zelf je persing doen.
                  Gewoon het hele stuk inpakken met poeder en al en dat persen.

                  Comment


                    #10
                    Re: Van te droge Hasj weer een plak maken ?

                    off topic mathijs, lol lol lol

                    Comment


                      #11
                      Re: Van te droge Hasj weer een plak maken ?

                      stop het in een zakkie en ga er op lopen dat werkt goed

                      Comment


                        #12
                        Re: Van te droge Hasj weer een plak maken ?

                        lekker!!
                        One Smoke a Day , Keeps the Doctor Away

                        Comment


                          #13
                          Re: Van te droge Hasj weer een plak maken ?

                          en hoe kan je een blok harde hash voor een langere perioden zacht houden?

                          Comment


                            #14
                            Re: Van te droge Hasj weer een plak maken ?

                            Heel schone ice polm.jpgOf hash uit elkaar valt, hard is, zacht is of bijna stroopachtig is, hangt af van de zuiverheid van de hash.
                            Hele schone hash, (enkel harsbollen) smelt in je hand. Schone hash, bubbeld bij verwarmen en blijft plakkerig en kneedbaar. Wat minder schone hash, waar dus al wat meer plantmateriaal tussen zit, Kan je nog wel koud persen en blijft flexibel.

                            Tijdens het (koud) persen gaan harsbollen stuk en komt de olie vrij. Als er veel plantmateriaal tussen de harsbolletjes zit dan trekt de olie in dat plantmateriaal en plakt de zaak niet meer aan elkaar. Ga je dat warm persen dan kan je daar vaak wel nog een plak van maken maar dat is dan harde hash. Bij verwarmen bubbeld zulke hash ook niet omdat het aandeel plantmateriaal ten opzichte van harsbollen te groot is.

                            Heel onzuivere groene hash is nog wel waarm te persen maar valt na persing en verder uitdrogendan vaak gewoon weer uit elkaar.


                            Om toch een zinnig antwoord te geven op de startpost uit 2012 ghehe. Als je van je slechte kwaliteit hash toch weer een vast , kneedbare plak wil maken zou je het poeder nogmaals kunnen zeven. Mooiste resultaat geeft dan de ijswater extractie met een 70 of 90 mu zeefzak.

                            Comment


                              #15
                              Re: Van te droge Hasj weer een plak maken ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door jesse123 View Post
                              en hoe kan je een blok harde hash voor een langere perioden zacht houden?
                              Hasj die hard is kun je niet zacht houden.
                              Dan zul je het eerst zacht moeten maken.
                              Daarna kun je proberen om het zacht te houden.

                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X