Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladafval bewaren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladafval bewaren?

    Korting op 420shop
    Heey allemaal!

    Ik wil dit jaar van me bladafval hasj maken,maar ik vroeg me af of je het bladafval 24 uur in de vriezer legt, en daarna gewoon uit de vriezer kan bewaren of moet je er dan gelijk al hasj van maken? want ik wil de hasj wat later dit jaar maken, dus hoe moet ik dan me bladafval bewaren? Ik kan het namelijk niet zo lang in de vriezer houden, want hij is noggal klein ;p
    En hoeveel bladafval komt er van een plantje af? hoe groot is het als je het in een zak doet om in de vriezer te leggen?
    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Bladafval bewaren?

    Je moet het afval goed drogen, dan kun je het een tijdje bewaren. Invriezen zou ik niet doen, ijs en koude heb je pas nodig bij het hash maken.
    Bartjeboy
    Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
    Yoga en Japanse taal in Zutphen

    Comment


      #3
      Re: Bladafval bewaren?

      gewoon laten drogen en -mits droog!- bewaren in een bak, blik of zak. Voordat je het verder verwerkt tot hasj kan je het dan invriezen om daarmee oliecomponenten makkelijker los te krijgen van de rest. Het is dus niet zo dat je het eerst gaat invriezen en daarna buiten de vriezer weer gaat bewaren. Dat slaat nergens op.

      hoeveelheid bladafval is afhankelijk van de plant, wat jij aanmerkt als nuttig bladafval, je kniptechniek/gewenst knipresultaat etc etc. Daar valt dus zo in het algemeen niks over te zeggen.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Bladafval bewaren?

        Okee bedankt iedereen

        Comment


          #5
          Re: Bladafval bewaren?

          Van bladafval kun je geen hasj maken: die onderste bladeren leveren geen fuck op. Hasj maak je van knipafval: dat bestaat uit klein blad dat uit de toppen groeit, waar kristallen op zitten.

          Comment


            #6
            Re: Bladafval bewaren?

            Ja soory Xtreme dat bedoelde ik, niet de groote bladeren, maar die kleintjes die je van de toppen afknipt

            Comment

            Bezig...
            X