Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schaarhasj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Schaarhasj

    Korting op 420shop
    Lieve mensen van deze planeet en anderen....


    Gisteren flink liggen knippen, het laatste blaadje moest eruit. Natuurlijk loonde al dat knippen met een flinke portie schaarhasj. Eigenlijk vind ik die van superieure kwaliteit en smaak. Kneedbaar en meteen rookklaar.

    Ik dacht dus, als ik mij nu 2 grote messen haal en daarmee in toppen blijf wrijven/snijden heb ik ook hasj.
    Geen pers, geen zeef, direct rookklare hasj
    I like... Just sharing...

    #2
    Re: Schaarhasj

    Of je maakt bubble en krijgt veel meer ;D
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Schaarhasj

      of je laat het zijn voor wat het is : de ultieme traktatie, het neusje van de zalm, de vrucht van jouw en je plantjes noeste arbeid samengeperst in dikke druppel goddelijk spul.

      sommige dingen zijn juist zo lekker omdat er maar zo weinig van is
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Schaarhasj

        Tijdens het knippen je schaar in de vriezer dan kan je makkelijk die hash er af krabben , dus 2 scharen per persoon

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #5
          Re: Schaarhasj

          ja, maar dan moet je wel wachten tot alles droog is he. Schaarhasj is daar direct. En je hebt er alles direct voor in huis, eenders welk huis

          Ik kom goed de "pijn" door om te wachten tot alles droog is met deze methode. Anders moet ik weer gaan kopen, liever ff snijden dan lol

          Comment


            #6
            Re: Schaarhasj

            :d schaar hasj hehe nog nooit van gehoord maar als men eerste oogstje klaar is zeker checke :d

            Comment


              #7
              Re: Schaarhasj

              schaar en vingerhash, zwarte kneedbom.. superafghaan

              Comment


                #8
                Re: Schaarhasj

                Waarom met messen ? Rubhash (Charas)
                Ik vind m'n wiet trouwens een stuk lekkerder dan die hash van de schaar, dat is too much for me

                Check vanaf 30:00 maken ze rubhash :
                Last edited by QnQ; 15 April 2012, 07:26.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Schaarhasj

                  Maar vanaf 40min wordt het pas echt mooi lol... Al is die methode van het wrijven wel sneller en effiecienter. Maar geeft wel een plakboel en mengeling van handzweet he :p

                  Het filmpje is echter verder wel interessant. De onwetendheid is de wereld nog niet uit, en het is jammer dat ze nog altijd zulke mensen het leven moeilijker maken dan het al is. Maar wat een prachtlocatie? Mooi plekje in de wereld, als je daar gaat hiken ben je voorzien van alles. What a wonderful world this could be.

                  Comment


                    #10
                    Re: Schaarhasj

                    Dus je pakt gewoon een stukje verste top, blijft wrijven en je hebt een lekker stukje hash?
                    Kan je dat dan al gelijk roken of moet het eerst drogen?

                    Comment

                    Bezig...
                    X