Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De sterkste hash

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: De sterkste hash

    schimmel kashmier? Libanon gele en rooie? HUH?

    Comment


      #17
      Re: De sterkste hash

      jaren tachtig negentig hash

      Comment


        #18
        Re: De sterkste hash

        En dat is een sterke hash? de jarentachtig en negentig was toch juist de tijd met de laage THC?

        Comment


          #19
          Re: De sterkste hash

          haha nou ik heb er niks van gemerkt toen haha.maar zal nu wel wat sterker zijn.maar ze smaakten wel lekker toen.

          Comment


            #20
            Re: De sterkste hash

            En hoe maakte ze dat toen dan?
            Zelfde als nu?

            Comment


              #21
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #22
                Re: De sterkste hash

                ik sluit me aan bij moreweed maar jammer dat ze niet zo veel meer te zien in de shops.maar tijden veranderen en ik ga mee maar hou het wel bij de medische wietjes tegenwoordig.

                grt vapo

                Comment


                  #23
                  Re: De sterkste hash

                  Waar is de tijd dat er niet eens 'groene' wiet in de shops te koop was, maar wel 40 soorten hasj ofzo en
                  2 a 3 soorten bruine geperste wiet...mijmert ikzelf rook nog wel regelmatig exotische soortjes, heb nog wat Nepalees, Charas en Afghaan liggen. De Libanons waar men hier soms van spreekt vind ik wat overroepen,
                  speciale smaak dat wel maar zo enorm goed van effect heb ik die nooit gevonden, kan niet op tegen een goeie
                  Marokkaanse Tabisla of Hya.
                  Last edited by Ganjax; 27 July 2012, 08:42.

                  Comment


                    #24
                    Re: De sterkste hash

                    mee eens Ganjax, misschien omdat marrokaanse hasj in grote hoeveelheden hiernaar toe komt en het teeltgebied niet zo onder druk staat dat er meer keus is binnen die specifieke soorten, en dus automatisch ook meer echt goeie kwaliteit die het tot hier haalt.

                    veel van die dingen die toen doodnormaal waren (die ranzige colombiaanse wiet bijv) zou men nu echt niet meer op de kaart durven te zetten
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #25
                      Re: De sterkste hash

                      Die Colombiaanse was idd ranzig, de Thai viel iets beter mee maar ik rookte voornamelijk hasj
                      Heel veel Afrikaanse soorten toen, hou je niet meer voor mogelijk nu, sommige landen ervan bestaan niet eens
                      meer. Er heerste toen ook een gans andere mentaliteit in de shops of waar ook je je spul kocht, veel aangenamer
                      en minder commercieel. Nu denken ze dat ze goud verkopen

                      Comment


                        #26
                        Re: De sterkste hash

                        Thaistickjes vond ik altijd wel goed te doen hoor, heerlijke lachkickwiet. En inderdaad : echte exoten zoals dat afrikaanse spul, zeer ruime keus in verschillende soorten binnen een soort (drie soorten afghaan, een paakje, wat kashmir, dan varianten charras, 6 of eer soorten marrokaanse, nog wat van die turkse -hier kwam dat als keihard geperst spul, daar moest je echt voor trainen voordat je eraan kon gaan beginnen te brokkelen). En als wiet wat purple ofzo..

                        en dan zat je samen met wat ouwe lui in de shop en speelden de kinderen ergens in een hoekje
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #27
                          Re: De sterkste hash

                          Ice o lator

                          Comment


                            #28
                            Re: De sterkste hash

                            In portugal,spanje en frankrijk koop je gemakkelijk hash eggs , die zijn zeer zwaar in het hoofdje en het lichaam maar dat is omdat daar nog iets (illegaals) bij zit namelijk ...

                            Grtz
                            Geniet nooit met mate !

                            Comment


                              #29
                              Re: De sterkste hash

                              Ik zelf maak van mijn af'jes hun knipafval ice-o-lator , 3 gradaties en haal van een 200 g ( wel echt goed gedroogd, min. 5 maanden)
                              Toch wel gemakkelijk een 20 g.
                              Daar maak ik dan een specifieke mengeling van naar eigen smaak.
                              Als dit eenmaal uitgedroogd is heb ik een Super lekkere tempelhasj , echt super lekker kneedbaar deze geeft zo een super high !
                              Vergelijkbaar vind ik Afghaan van 1ste kwaliteit maar deze kan ik maar 1x per jaar bemachtigen van een Afghaanse vriend die op vakantie gaat naar zen moederland.
                              Wat ik wel al eb gemerkt, als je een blauwachtige schijn in je rook heb van de hasj (bv. Door je vuurtje ff vluchtig tegen het blokje te houden) dan heb je een echt kwaliteits hasje beet

                              Grtz
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment


                                #30
                                Re: De sterkste hash

                                Die marok is tegenwoordig bagger !!!! had laatst voor 15 euro ketama , moest wel ff goed kijken , dacht dat ik een leeg zakje kreeg !!! maar wel zeldzaam lekker !!!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X