Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thc onder de microscoop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Thc onder de microscoop

    Korting op 420shop
    Een aantal jaar geleden ben ik een aantal foto's tegen gekomen van Thc onder de microscoop ( hoger kwaliteit )
    Ik zou deze graag nog een maal willen zien... Kom je ze tegen post ze hier dan!!

    Dit idee alleen dan groter plaatje
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Thc onder de microscoop

    kom maar op met die foto's iedereen
    Last edited by Smokey; 14 April 2009, 15:09.

    Comment


      #3
      Re: Thc onder de microscoop

      Hahaha lichte fetisj voor thc, mooi gevonden... mischien is het nogwel ook

      Maar heb vroeger een aantal hele mooie foto's gezien, het gaat me meer om foto's bij de informatie op me website te hebben.

      Maar even over die Microscoop, ben daar wel nieuwsgierig naar.. via de usb heb ik nog nergens gezien.
      Ik denk dat die foto's wel mindere kwaliteit zijn dan de foto's die ik gezien heb...

      In iedergeval bedankt
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Thc onder de microscoop

        Ik denk dat die foto's wel mindere kwaliteit zijn dan de foto's die ik gezien heb...

        Comment


          #5
          Re: Thc onder de microscoop

          Het gaat hem hier niet over de thc maar over de trichomes van de cannabis plant.









          THCdelta-9-tetrahydrocannabinol (THC) . Naast THC bevat de hennepplant minstens 400 andere chemische stoffentrichomes

          Meer Kristallen betekent Meer THC en de Sterkere Kristallen van de Cannabis zijn eenvoudig indicatoren van trichomeontwikkeling in het bloeien pistils en zijn omringende bladeren en stammen van de vrouwelijke cannabisinstallatie. Onder dichte observatie deze kristallen kijken als paddestoelhoofden op een lange steel. Het hoofd van trichome en de steel bevatten hoogst gewaardeerde cannabinoids. De groei en de kracht de niveaus van Trichome zijn twee zeer verschillende trekken. U kon een uiterst ijzige installatie met lage cannabinoidinhoud in trichomes hebben of u kunt een installatie met nauwelijks om het even welke trichomes hebben die in cannabinoidinhoud uiterst hoog zijn. Hoewel de hoge trichomeaantallen geen hoge krachtniveaus betekenen, proberen de kwekers over het algemeen om hoge trichomeaantallen met hoge cannabinoidniveaus voor esthetische en manicuring doeleinden te stabiliseren voorgenomen voor de presentatie van het definitieve product.

          Grtz

          Comment

          Bezig...
          X