Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grinder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grinder

    Korting op 420shop
    Hey mensen, ik heb overlaatst wat stuff op de kop kunnen tikke ik heb een grinder die uit 3 delen bestaat.
    Als ik de stuff erin doe, heb ik in het onderste vakje THC zitten, moet die ook in de joint ofwa ?

    Thx
    Greeetz

    #2
    zijn de zuivere onbewerkte hars kristallen. Draai er maar een lekkere toeter van en smijt u in de zetel .

    Grtz

    Comment


      #3
      Maat van me heeft ook zo'n grinder.
      Zit al heel wat THC in, maar willen het houden totdat we echt lekker veel hebben.
      We hebben het toch moeilijk om er af te blijven. Lekker word je ervan.

      Greetz,
      zion

      Comment


        #4
        Zeer zonde om het op te roken aangezien het van je wiet af komt en grotendeels toch weg brandt. Je had het dan net zo goed niet kunnen filteren. Ik zou zeggen, spaar lekker een grammetje op en bak er een heerlijke cake van.

        Comment


          #5
          Ik zeg toch geen nee tegen een joint met skuff in, word je lekker high van.
          In een pijpje is het lekkerste van allemaal als je gaat voor de smaak, lekker zoet.

          PS : THC is geen stuff. Stuff = skuff, hars kristalen, trichomes

          Grtz
          Last edited by Jointjedraaien; 6 July 2018, 02:24.

          Comment


            #6
            Pijpje is ideaal als je zuinig aan wilt doen met je hash of wiet.
            Zeker bij dure soorten is een pijpje aan te raden. Je doet er zeer weinig in, je krijgt zo goed als alle rook binnen.
            Bij een joint is dit niet het geval, je verspilt een hele hoop, het gaat letterlijk in rook op wanneer je niet hijst aan je joint.

            Comment

            Bezig...
            X