Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trommel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Trommel

    Korting op 420shop
    Heej,

    Ik was laatst bij mijn oom en hij kweekt al tien talle jaren wiet.

    Ik had hem gevraagd wat hij altijd met zijn bladafval deed en hij zij dat hij een soort trommel had.

    Ik mocht deze trommel lenen al had ik mijn kweek gedaan om te teste hoe het werkt, en hij wil desnoods zon trommel voor me probere te regele voor 35-50 euro

    Hij vertelde mij ook dat als je 1 kilo of 3 kilo weet niet meer, bladafval had, je er al zon 250 euro aan hasj uit haald (om even te laten zien dat je het in 1 keer er al dik uitverdiend heb)

    Heeft iemand al eens met zon trommel gewerkt? of er van gehoord?

    En hoeveel bladafval dat goed is dus met veel kristalle, haal je van een plant? is 1-3 kilo makkelijk eraf te halen? in de zomer ben ik van plan 5 plante van 2-3 meter in mijn tuin te zette,, en wil dan zon trommel gaan gebruiken

    Me oom zei zelfs dat die plante van hem wel 4 meter konde worde maar dan kome ze flink bove mijn heg uit en dat lijkt me niet zo slim

    Greetz

    #2
    hee damn nice je oom gebruikt zeker een pollinator ? dat is best een mooi dingetje handig als je oom die kan regelen suc6 en hopelijk krijgen we fotos te zien want daar zijn we gek op
    Schutto In tha house

    Comment


      #3
      Heb er 1 zelf gemaakt. Emmer, zeef erover, knipafval op de zeef en daarover weer plastic gespannen, dit vastgetaped. Met 2 stokken dan op het plastic blijven slaan, de haartjes vallen door de zeef. Na een tijdje trommelen de emmer leegmaken en je hasj rollen.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Is zeker de moeite waard, Ik krijg wel eens hash van bladafval en die hash is super goed !

        Comment


          #5
          zou je dan eens wa foto's kunnen nemen van die trommel, klinkt wel nog leuk

          Comment


            #6
            Roll the drums lol

            De grootse pollinator



            Zoals de naam aangeeft, blijft deze Pollinator z'n werk doen, zonder grote onderbrekingen. Doordat de trommel onder een kleine hoek is geplaatst, kruipt het plantmateriaal steeds meer naar beneden, totdat het aan het uiteinde eruit valt.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              dat is wel een heel grote trommel

              Comment


                #8
                Is die ook te verkrijgen bij alien? lol

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  er moet natuurlijk ook een hoop knipafval door he

                  Comment

                  Bezig...
                  X