Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

    ziet er weer goed uit berry! ik heb het ook een keertje geprobeert met een koffiefilter maar die scheurde telkens

    Comment


      #17
      Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

      Krijg je de hash een beetje makkelijk uit het filter?

      Hopelijk heb ik binnenkort genoeg blad om zelf aan de slag te gaan

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #18
        Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

        Een beetje blad kan geen kwaad toch? Zeker als het verwerkt is in een grammetje hasj :p Ga ik zeker doen met het knipafval van de volgende kweek ^^" 1 ding is zeker: Ik ga wat kringloopwinkels afschuimen achter weckpotten.
        Mooie tutorial
        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

        Comment


          #19
          Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

          Dit is lekker duidelijk uitgelegd! Thanks!!

          Dit kan ik straks ook goed gebruiken! Kan bijna omhakken. ..

          Vroeg me alleen af welk knipafval je wel, en niet kunt gebruiken?? Thanks 4 help!

          Groeten
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

          Comment


            #20
            Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

            @ wietefras. Als alles is doorgelopen dan knijp je het vocht er met je handen nog een beetje uit.
            Dan vouw je de filter open en de meeste hash ligt al los.

            @boy. Alle blaadjes waar thc op zit gebruik je. Alle blad waar niks op zit pleur je weg.
            Alle fluffy topjes een beetje kleinsnijden en erbij.

            Grtz
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment


              #21
              Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

              OK, bedankt Berry. Ik zal het gaan meemaken. Hopelijk binnenkort.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #22
                Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

                Thanks, net toegepast op 6 plantjes (af), heb wel wat knipafval dus... Ligt nu in het donker te drogen, en gaat dan voor 12 uur de vriezer in zodat de thc kristallen makkelijker los komen... nog tips??
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                Comment


                  #23
                  Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

                  Ziet er idd wel goed uit en nog easy going ook !! nice one m8

                  Comment


                    #24
                    Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

                    Net ook 2 weckpotten staan schudden in me eentje.... Voel me armen wel na 20 minuten, maar ik klaag niet het is voor het goede doel

                    Thanks voor de goede uitleg Berry!

                    @ Bomba: Xenox heeft goede weckpotten voor weinig. Haal wel die van het Italiaanse merk Fido, die zijn goed lucht en water dicht. Andere willen nog wel een lekken. Succes!

                    Groet'n
                    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                    Comment


                      #25
                      Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

                      Tnx manne.

                      @ guerillaboy, en is het gelukt
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                      sigpic

                      Comment


                        #26
                        Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

                        doe je goed berry

                        tipje dan op scheikundig niveau. de manier die jullie gebruiken werkt (niet heel goed) er had veel meer dan 0.8 gr
                        uit kunnen komen, maar dat kun je je logischerwijs ook voorstellen.

                        de THC tetrahydracannabiol(en) zijn zoals de naam al zegt behouden aan de alcohol formule. dit
                        is in de naam te zien tetra hydracannabiol. de membramen van de THC druppels op zich zijn waterdoorlatend
                        van binnen naar buiten, maar niet andersom.

                        ok het gebeuren met ijs werkt wel omdat de THC delen door de koude bevriezen (harder worden) alles
                        wat harder is zal door een nog harder object gebroken kunnen worden. het ijs ramt de trichomen er dus af.
                        dat krijg je wat je kreeg

                        maar hoe kan dit beter. gebruik ipv water en ijs eens een goeie fles klare jenever. dit is een gecontroleerd brouwsel
                        waardoor zeer steriel (ook los van de aanwezige alcohol) en zonder toegevoegde extra suikers of smaakmakers.
                        haal dus een fles jenever van 1/2 liter. doe hier al je knipafval bij en goed schudden. de THC en CBD/CBN zal oplossen
                        in de alcohol, omdat de membramen het begeven. omdat THC een aanverwante alcohol gerelateerde moleculaire vorm heeft
                        zal deze in de alcohol aanwezig blijven, maar door zelfde structuur niet uit elkaar vallen(jaja meneer heeft opgelet tijdens de studies ).
                        als al het groen in de fles zit goed schudden. neerzetten op een donkere koele plek en laat het daar tenminste 3 weken staan voor
                        het beste resultaat. schud dagelijks de fles, meerdere keren mag ook en is zelfs beter.

                        haal een babyflesopwarmer (die staan voor 15 euro bij diverse winkels, BCC, Kijkshop, blokker, etc). deze opwarmer worden vaak niet warmer
                        dan 85 `C of lager (mits instelbaar). gebruik een petflesje (1/2 liter limonade flesje) en giet na de 3 weken de vloeistof hierin over. laat het goed uitlekken.
                        als alles (naar eigen mening) goed in de fles zit zet he de baby fles warmer bij een open raam of liever zelfs buiten (ivm verdamping). de petfles heeft
                        de vorm van de babyfles dus past in de warmer. zet hem daarna aan en de alcohol zal verdampen. doordat de verwarmer een lage temperatuur
                        verwerkt gaat dit niet ten koste van je THC> de temperatuur is daar laag genoeg voor. als alle vloeistof verdampt is hou je een plakkerige laag onderin
                        je flesje over. knip de bodem van je flesje eraf en schraap het residu in een bakpapiertje. kneed nu de vorm die je wil. ET VOILA

                        ik denk deel nog maar een gegeven. vond het zo leuk jullie DHZ manier. maar denk dat jullie hier ook vrolijk van gaan worden.

                        Berry en overige veel succes met jullie scheikundig e proeven en culinaire uitbarstingen.

                        tot laters.

                        Comment


                          #27
                          Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

                          Dat gaan we zeker ook eens testen bramonius.
                          Maar hoe gaan we het dan noemen.
                          Alcohol hash. Of klare hash.
                          Daar gaan we nog eens over nadenken.
                          Tnx voor de uitleg makker.
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                          sigpic

                          Comment


                            #28
                            Last edited by bramonius; 21 September 2013, 09:40.

                            Comment


                              #29
                              Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

                              dat heet dan toch AHO, ofwel Alcohol Hasj Olie, zelfde resultaat is te behalen met behulp van butaan gas de thc van de bladeren en toppen af te halen, ook wel BHO (butaan hasj olie).

                              wel zieke shit is dat allemaal, dan hebben we het niet meer over de albekende hasj maar bijna harddrug zo sterk is die shit..
                              heb het wel eens gerookt maar vond het te heftig, ben ook weer bezig met hasj maken en ik ga denk i kdat bezinken eens proberen.
                              op het moment doe ik ook wel de thc bladeren invriezen en in een bakje stoppen, 2 pantys erover trekken, niet al te strak, en dan paar keer kloppen boven een bord. pure thc die er door heen valt zo ongeveer.. dit tijdje laten drogen en dan hasj van maken.
                              zolang je een lekker hasjie wil waarmee je op de bank kan chille is icehasj of wat ik zei met kloppen prima, die olies zijn echt hardcore en denk ik ook meer voor medicinaal doel treffend

                              grtz

                              Comment


                                #30
                                Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)

                                Mijn eblijft plakken aan de filter,???? iemand een oplossing hiervoor???

                                Comment

                                Bezig...
                                X