Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

    Korting op 420shop
    Hallo forum vrienden

    Ik ben van plan hasj te maken met de knipafval van mijn vorige 2 kweken: special kush, the doctor, littledwarf autoflower ,super zilver haze, special queen en quick one autoflower. Deze heb ik in vriezer bewaard tot vandaag, heb het knipafval laten ontdooien en laat het nu drogen mee onder de lampen in kweektent. Zie foto's. Zodra knipafval droog is volgt een update.

    IMG_20150613_150413.jpg foto toen nog niet gemengeld was, ik weet niet hoeveel gram het is.

    IMG_20150613_202930.jpg foto dat het gemengeld is en in tent geplaatst is in het opvangbakje van mijn mini kweektent. Weeral weet ik niet hoeveel gram het is.


    de temperatuur schommelt tussen de 25 en 28 graden in de tent , ga af en toe eens met mijn handen door het knipafval dat alles wel gelijk droog wordt en niet schimmelt.

    Dit was het tot nu toe, tot de volgende update!

    Greetz LittleDwarf

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Na gesproken te hebben met kameraad op de chatbox en wat te snel geweest in mijn handelen heb ik het knipafval gesorteerd en alle grote, en gele bladeren weggedaan en blijft enkel het afval over waar duidelijk kristallen op te zien zijn.

    IMG_20150613_212234.jpg

    Greetz LittleDwarf
    Last edited by LittleDwarf; 13 June 2015, 22:09.

    #2
    Re: van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

    ik ben benieuwd naar het resultaat
    "Weed is not a Drug,it's a plant,
    So i'm not a drugdealer,
    i'm a Florist"

    Comment


      #3
      Re: van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

      wietafval laten drogen onder een Lamp a 25graden
      veel s6 littledwarf

      Comment


        #4
        Re: van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

        Ik ook hoor purplehazeboy !

        @soulrebel het staat natuurlijk niet pal onder de lampen maar voel wel al dat snel effect heeft. Alsook ga ik af en toe is met de handen erdoor voor verdeling en geen schimmels te krijgen.

        Greetz LittleDwarf

        Comment


          #5
          Re: van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

          Ach ik d8 dat je al klaar was

          Comment


            #6
            Re: van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

            @soulrebel

            Neen het is het begin nog maar

            Greetz LittleDwarf

            Comment


              #7
              Re: van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

              Breekt licht je thca niet af?
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

              Comment


                #8
                Re: van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

                update 14-06-2015

                knipafval is na 12 uur mee onder de lampen droog geworden.

                IMG_20150614_202053.jpg

                stap 2 is nu deel van knipafval in de hasjshaker steken, dit half uurtje in de vriezer en dan maar lekker schudden totdat alle pollen eruit zijn. Ben benieuwd

                IMG_20150613_151049.jpgIMG_20150613_151105.jpgIMG_20150613_151002.jpg dit is de hasjshaker (laatste foto aan linkerkant )

                IMG_20150614_202901.jpg stap 2 : vullen met knipafval (ik vul deze 3/4 dus niet helemaal vol)

                IMG_20150614_203026.jpg stap 3 : leg de hasjshaker voor half uurtje in vriezer

                stap 4 : Na half uurtje wachten , de hasjshaker uit de vriezer halen en voor een dik 5 minuten hard schudden.

                tot binnen half uurtje

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                zo hier ben ik terug na half uurtje gewacht te hebben dat de hasjshaker in de vriezer lag

                IMG_20150614_212849.jpgIMG_20150614_212809.jpg Dit is het resultaat na 5 minuten hard geschud te hebben.

                Met behulp van een schrapje vanuit een 4 delige grinder, of een kaart zoals een bankkaart ga ik de pollen verzamelen.

                IMG_20150614_214359.jpgIMG_20150614_214523.jpg Zo zie je het beter hoeveel er vanaf is gekomen.

                Zoals je ziet heb ik de pollen op een vershoudfolie gelegd, ik doe dit omdat ik dit nu in de hasjperser ga steken om zo te vermijden dat alles aan de stalen ronde plaatjes zitten in de hasjmaker.

                stap 5 : nu de pollen in de hasjperser steken en hasj maken!

                IMG_20150614_215148.jpg je verwijdert het onderste deel van de hasjperser

                IMG_20150614_215324.jpg je vouwt de vershoudfolie met de pollen op en leg het in het onderste deel van de hasjperser

                IMG_20150614_215408.jpg je schroeft het onderste deel terug aan de hasjperser en persen maar!!!

                IMG_20150614_215541.jpgIMG_20150614_215655.jpg dit is het resultaat na het persen van de pollen.

                Nu enkel nog goed kneden met de hand tot een bolletje of worstje , hoe jij wilt.

                IMG_20150614_220500.jpg eindresultaat van eerste keer schudden met deel van knipafval.


                zo dit was het maken van de hasj via de hasjshaker en hasjpers. De volgende update volgt wanneer ik al mijn knipafval tot hasj heb verwerkt! Dus forumleden geduldig afwachten want ik ga veel tijd nodig hebben aangezien mijn knipafval toch nog redelijk veel is om het als schuddend te verwerken, wie zin heeft om te komen schudden met de hasjshaker you are welcome

                Ik hoop dat dit deze topic nog nuttig zal zijn voor mensen dat overwegen om de shaker en/of de pers te kopen.

                Greetz LittleDwarf

                Comment


                  #9
                  Re: van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

                  Nooit gehoord dat licht THC afbreek dus bladeren drogen onder een lamp is nie zo slim drogen doe je in donker zet er een vens Blazer op en tis in en dagje droog
                  en wat jij nu heb da heb ik onder in mijn vergruizer zitten in het zeefje
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

                    Bedankt voor je reactie bella en alle tips welkom hier op deze topic!

                    Greetz LittleDwarf

                    Comment


                      #11
                      Re: van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

                      Niet wegsmijten hey litlledwarf, wat je overhoud als je een scoop hebt x100 zie je de thc nog mooi opzitten,en veel nog
                      allez ja,bij mij toch

                      enyo the smoke man

                      Comment


                        #12
                        Re: van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

                        Alright Nice soulrebel! Thans

                        Greetz LittleDwarf

                        Comment


                          #13
                          Re: van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

                          Als je bakpapier gebruikt, in plaats van plastic, kun je de pers ook verwarmen.
                          Dan hoef je niet meer te kneden.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

                            Nice QnQ dit ga ik zeker is uitproberen!Greetz LittleDwarf

                            Comment


                              #15
                              Re: van knipafval hasj maken met afwerking hasj shaker en hasj perser

                              Ziet er leuk uit .

                              Veel succes nog.


                              Groeten VN.
                              Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                              Comment

                              Bezig...
                              X