Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bubble bags van AliExpress

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bubble bags van AliExpress

    Korting op 420shop
    Ik heb een tijdje geleden de knoop doorgehakt en bij de chinezen een bubble bag setje gekocht. Namelijk deze: http://www.aliexpress.com/item/FREE-...378381949.html

    26euro en gratis shipping was te mooi om te laten liggen.

    Nu gisteren waren ze aangekomen na een 3tal weken onderweg te zijn.

    De kwaliteit is goed op het eerste zicht.

    Gisteravond dan maar mijn knipafval verwerkt ermee. En al had ik niet veel, ik had een 0.4gram bubble has na een half uurtje.

    Ben je dus op zoek naar betaalbare bags, ik kan je deze aanraden.

    Als ik wat meer afval heb (volgende kweek) dan zal ik eens een goeie review maken ervan.


    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    #2
    Oke dan heb je er mooir hash vanaf?

    Comment


      #3
      Nieuwe link? Wil het ook wel is proberen. De oude werkt niet meer, was er zelf naar aan het zoeken. Kan natuurlijk ook altijd drie zakken kopen op 420. Heb nog bladafval van twee jaar terug en doe er niks meer mee. Cake zegt mij niks meer.

      Comment


        #4
        https://nl.aliexpress.com/item/5pcs-...OrigTitle=true

        Urgh, ik was op micron filter aan het zoeken...

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          wilde deze bestellen maar WAAROM schrijven ze elke keer op het verpakking wat de inhoud is.. zo irri dat.
          Wat zou er toch in dat pakje zitten? O, kijk eens aan;
          Bubble Bag Garden Grow Bag Hash Herbal Ice Essence Extractor Kit Extraction Bags with Pressing Screen

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Hehe pakje werd afgeleverd,effe oppikken bij de buren

        #5
        Heb deze ook gehad, en na 2 maal te gebruiken aan de kant geschoven...
        De zeef zelf is nog wel ok, maar de zakken er rond (voornamelijk de waterdichte laag) komt heel snel los waardoor de zakken waardeloos worden.
        Die bubblemachines (eigenlijk gewoon draagbare wasmachines, zoek maar eens op 2ehands) zijn wel slimmer.
        Daarbij scheidt je eerst in de machine de THC van het afval, en via een buisje gaat het water (met THC) van de machine in een aparte bak met de zakken.
        Zo krijgen je zakken niets te verduren en zouden ze wel lang kunnen meegaan. Maar dan nog ben je enorm lang bezig om er een hoeveelheid af te halen die al het werk waard is.

        Maar euuuhm... Sneak preview.
        Ik ging net ergens deze week een nieuw topic starten over m'n droge zeef.
        Omdat ik wietboter amper gebruik, ice-o-lator onhandig en veel te sterk vind, en ik niet met butaan-hash ga beginnen wou ik het eens oldschool proberen.

        Kadertje maken voor een zeef, en een zeefdoek van 120-150 micron zien te kopen. Dan nog eventueel een opvangbak en klaar is kees.
        Gisteren heel even getest, en de eerste resultaten zijn veelbelovend.

        Topic komt er binnen enkele dagen aan als ik wat tijd heb.
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


        • Ess
          Ess commented
          Editing a comment
          Gewoon net als in Noord Afrika. Kloppen tot je een ons weegt

        #6
        Zo simpel dan toch?

        Comment


          #7
          Ben zelf ook nog aan het zoeken hoe je de beste hash maakt.

          Comment


            #8
            Die week is bijna om he

            Comment


              #9
              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
              Die week is bijna om he
              Hehe fuck, betrapt!
              Omdat het echt stukken beter werkt dan verwacht laat het wat op zich wachten. Ik heb daarstraks de 3e keer alles over de zeef gehaald (telkens fijner en fijner vermaalt) en er komt steeds meer en meer af. Ik ga nog een 4e keer proberen en daarna gaat alle THC er wel af zijn denk ik. Zelfs op de dure hasjpers heb ik iets gevonden .

              Nog even geduld!

              Stap voor stap geraken we er wel.

              Comment


                #10
                Ik ga binnen 10-14 dagen beginnen knippen Ga een shitload aan suikerblad en fluff hebben, onderin ziet de wiet gewoon wit. Maar er staan trichomen op, dus daar kunnen we vast iets mee doen.

                Comment


                  #11
                  Ik heb ook die bubblebags van ali, ronde 25 euro ook , stevige kwaliteit hoor. Heb knipafval en ijs , maar mijn vorige ton is begonnen roesten. Ik zoek heel het net af en vind niets die past , kan je dat geloven ? Ik zoek iets van 30 cm diameter en 40 cm hoog fzo? Wat gebruiken jullie?
                  Ganja always does the trick.

                  Comment


                  • mafferd
                    mafferd commented
                    Editing a comment
                    een emmertje van de gamma met de bodem eraf gezaagd

                  #12
                  Deze week geprobeerd. Ziet er goed uit maar ik durf niet goed roken. Dosering ken ik niet en ik rook zoiezo niet veel. Ze schrijven tot 80% thc?!?!

                  Comment


                  • Kasteelheer
                    Kasteelheer commented
                    Editing a comment
                    is dit al getest of zal ik het voor je testen

                  #13
                  Yep. Is ok. Maar nu ook ni super. Nogal flauw

                  Comment


                    #14
                    De link werkt niet meer😞

                    Comment


                      #15
                      Voor de mensen die interesse hebben, deze staan echt goedkoop voor de moment als je het eens wilt proberen. Moet wel eerlijk bekennen dat ik deze nog niet zelf besteld heb maar voor iets meer dan €18 is het me wel een gokje waard. Binnen paar weken kan ik meer vertellen over de kwaliteit.. Heb deze besteld nu omdat ze er hetzelfde uitzien op foto als de andere die ik hieronder gelinked heb en wel al gebruikt heb paar weken geleden.

                      https://nl.aliexpress.com/item/40013...yAdapt=glo2nld




                      Deze dus heb ik laatst besteld en ben hier meer dan tevreden over. Ze kosten wel paar euro meer dan de zakken hierboven maar deze heb ik dus wel al gebruikt en kan ik bevestigen dat de kwaliteit meer dan OK is . Enkel de 25 micron zak was na 2 beurten wel volledig verzadigd en heb ik weggegooid maar vermoed eerlijk gezegd dat dit met dure zakken hetzelfde zou zijn. Voor die prijs kun je ze IMO gerust eens opnieuw of apart bij kopen ipv geld te hangen aan onderhoudsproducten (en dan ook nog met veel werk te zitten )

                      https://nl.aliexpress.com/item/20556...yAdapt=glo2nld



                      En deze had ik erbij genomen (en geen spijt van) voor het boeltje beetje proper te houden. Eigenlijk gewoon een 220 micron zak als extra filter.. Er ontsnapt wel nog wat uit tijdens het wassen maar daarvoor heb je dan de extra 220 micron zak ook nog is.

                      https://nl.aliexpress.com/item/10050...yAdapt=glo2nld


                      Comment


                      • DerpiE
                        DerpiE commented
                        Editing a comment
                        Lekkergroeien is voor het vocht eruit te drukken denk ik, of voor je hasj die je uit de zakken haalt er op te leggen om te drogen.

                        Ben nog op de mijne aan het wachten trouwens.

                      • Lekkergroeien
                        Lekkergroeien commented
                        Editing a comment
                        DerpiE Oké! Ja, vond het echt snel geleverd ook! Het verschil met die originele is dat die een soort gaas hebben onderin en dit is meer nylon. Ziet er wel gewoon goed uit.

                      • Takketoelli
                        Takketoelli commented
                        Editing a comment
                        Ik heb beide zeg maar, de 'echte' en de 'chinese'.
                        Het grote verschil is kwaliteit, stiknaden laten eerder los.
                        Maar belangrijkste is materiaalkeuze. Euro zakken (de wanden) zijn geïmpregneerd met waterdicht middel, eu gekeurd enzo, chinese zijn gecoat met iets. Dat iets scheurt en laat los en lekt en is 10x niks. Soort van plastic waarmee ook die goedkope regenpakken mee zjn gecoat.

                        Als je direct na gebruik GOED spoelt met koud water doe je erg lang met de (echte) zakken. Ik spoel minstens 10 minuten onder een harde koude douche.
                    Bezig...
                    X