Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hasj drogen voor het invriezen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hasj drogen voor het invriezen

    Korting op 420shop
    hallo ik heb al een paar topics gelezen en ik heb nog altijd niet gevonden of ik de bladeren eerst moet drogen of dat ik ze direct mag invriezen, ik heb ondertussen al een deel in de vriezer gestoken dus hopen dak die niet voor de vuilbak zijn :s

    #2
    Re: hasj drogen voor het invriezen

    Hey gerard006

    Ik neem aan dat het hier om te zeven hash gaat..
    Hier moet je de bladeren eerst te drogen leggen en een dag voor je gaat zeven de boel nog even in de vriezer leggen. Hierdoor laten de pollen zich makkelijker schijden van de plant..

    Als je waterhash gaat maken is dit volgens mij niet nodig, maar dat heb ik nog nooit gedaan.

    Gr,
    NNS

    Comment


      #3
      Re: hasj drogen voor het invriezen

      Volgens alien moet er je je knipafval, wiet ook eerst drogen er hash van te maken

      Comment


        #4
        Re: hasj drogen voor het invriezen

        als je het in de vriezer legt droogt het ook toch dus dat maakt niet zoveel uit

        Comment


          #5
          Re: hasj drogen voor het invriezen

          Sinds wanneer droogt iets in een vriezer?
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: hasj drogen voor het invriezen

            Het principe van vriesdrogen is dat door de lage temperatuur de watermoleculen worden opgenomen in ijskristallen, waardoor de lucht extreem droog wordt en water aan het te vriesdrogen product of object wordt onttrokken. Dit proces is gebaseerd op het verschijnsel van sublimatie: het direct overgaan van vaste vorm naar gasvormige toestand.

            bron: wiki

            vale.
            Last edited by Jointjedraaien; 30 May 2011, 21:00.

            Comment


              #7
              Re: hasj drogen voor het invriezen

              zeg moet je a bladeren voor hasj te maken met een ice olater niet drogen
              of wat ????????????????,

              Comment


                #8
                Re: hasj drogen voor het invriezen

                Om hasj te maken via warme persing, dus zeven adhv een maas droog je eerst het bladafval alvorens het in de diepvries te steken.

                Om ice hasj te maken is het eender, ik laat het een dag of 2 drogen tot het net niet droog is. Nat of droog mag voor ice hasj te maken.

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                Bezig...
                X