Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

knipafval in de vriezer??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    knipafval in de vriezer??

    Korting op 420shop
    Net een plantje geknipt, en nou wou ik graag later iets van het afval gaan maken.
    Maar ik hoorde dat je het afval kan bewaren in de vriezer???
    klopt dit? of heeft er iemand andere opties?

    thanx..

    grtzzzzz..

    #2
    Re: knipafval in de vriezer??

    Ja, dat klopt. Invriezen is tevens handig als je er hasj van wilt maken, de hars kun je er dan makkelijker afkloppen.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Re: knipafval in de vriezer??

      Afval kan je buiten de vriezer ook bewaren, het vries gebeuren draagt toe dat de trichomes ( hars ), beter los laten bij het verwerken naar hasj .

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: knipafval in de vriezer??

        Yup, doen en als je het een beetje vacuum kan trekken heb je na ontdooien ook minder last van water.

        Andere optie is het gewoon in een papieren zak bewaren in het donker. De smaak zal dan wat evolueren maar om "iets" van te maken maakt dat niet veel verschil. Kan zelfs een voordeel zijn, het wordt droger en droger en als je hash wil gaan trommelen is dat meegenomen.

        Diepvries heeft dan weer het voordeel dat het meer "eeuwigdurend" is. Hangt ervan af wat je er wanneer wil mee doen.

        Je kan het ook in alcohol doen maar dat valt beetje buiten bestek van de vraag.

        Comment


          #5
          Re: knipafval in de vriezer??

          Oke Thanx jongens ik weet genoeg.
          Ga het bewaren in de vriezer, en als ik alles geknipt heb ga ik er hasj van maken.
          heb nu 160 gr nat.

          Grtzzzzzzzz....

          Comment

          Bezig...
          X