Montys ijswater hash
Collapse
X
-
-
Re: Monty's ijswater hash
Das wel een donders fraaie huis tuin en keuken oplossing om je eigen stuff te maken Monty.
Ga k zeker een keer uitproberen.
Thanks
GertieComment
-
Re: Montys ijswater hash
Ut werkt
alleen had het in een emmer gedaan en met overgieten in koffiefilter wilde ik ff het filter rustig optillen voor beter doorvoer en toen scheurde die alles weg. Magoed laatste restje in de emmer zat ook nog genoeg in voor een leuk balletje
Benieuwd hoe het smaakt, ruikt wel heeeeeel sterk
Comment
-
ga het over een maand of 2 ook eens proberen op deze mannier mijn knipafval komt dan wel van 2 verschillende planten purple haze en één of andere buitenwiet ik zou niet weten welke het is zal wel geen kwaad kunnen zeker
Comment
-
Ja, ik twijfelde daar een beetje over omdat je in feite ook 2 zeven gebruikt, De panty en de koffiefilter. En daarbij gebruikt je ook nog eens meer kracht omdat je het met een schoefmachine doet
Het zijn eigenlijk precies de zelfde middelen en methode, alleen in een andere opstelling
Maar ik vind het in ieder geval een prachtig bedacht iets
Ik ga het zelf ook zeker eens proberen
Comment
-
-
Wellicht een beetje oud topic maar toch even een vraag over die panty's.
De fijnheid van de garen waarvan de panty gemaakt zijn word in Denier (den) gemeten... op het plaatje zie ik dat je 40den gebruikt hebt.
Heb je wellicht ook andere gebruikt zoals 15 of 60 den om het verschil te ondervinden?
Ik heb namelijk zelf geen flauw idee wat de overeenkomst tussen Denier en micron die word gebruikt bij de isolator zakken...Comment

Comment